Κέρκυρα: Και γιατρός με παράλυση στα κάτω άκρα μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου

Με παράλυση στα κάτω άκρα, κόπωση και μυαλγίες νοσηλεύεται στο γενικό νοσοκομείο Κέρκυρας ο γιατρός Σπύρος Σκιαδόπουλος.

Σύμφωνα με πληροφορίες του corfutvnews.gr χθες έκανε την δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κορωνοϊού.

Το βράδυ δεν ένιωθε καλά με τον οργανισμό του να εξασθενεί και να νιώθει παράλυση στα κάτω άκρα και πόνους στην μέση.

Από την πρώτη στιγμή οι γιατροί του νοσοκομείου έχουν προχωρήσει σε εξετάσεις για να διαπιστώσουν από τι προήλθε και να του χορηγήσουν την κατάλληλη αγωγή.

Δεύτερο περιστατικό στην Κέρκυρα

Είναι ο δεύτερος υγειονομικός στη Κέρκυρα που εμφανίζει παράλυση μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου.

Υπενθυμίζουμε ότι τα ίδια συμπώματα εμφάνισε και μία 42χρονη νοσηλεύτρια στην Κέρκυρα.

Γιατροί του νοσοκομείου εξετάζουν τη συσχέτιση του γεγονότος με τον εμβολιασμό της για COVID-19, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Την ίδια ώρα, προκαταρκτική εξέταση διατάχθηκε από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών με αφορμή τη δήλωση του προέδρου της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλη Γιαννακού για την 42χρονη νοσηλεύτρια.

Στο πλαίσιο της έρευνας θα διακριβωθεί αν έχει τελεστεί από τον κ. Γιαννακό το αδίκημα της διασποράς ψευδών ειδήσεων, αφού υποστήριξε πως η παράλυση της γυναίκας αποτελεί παρενέργεια του εμβολίου.

πηγή

Σας προτείνουμε

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp