• Ασάλευτο-θεμέλιο
    Ασάλευτο θεμέλιο
    Συγγραφέας: Φώτης Κόντογλου Πρόλογος και επιμέλεια: Κώστας Σαρδελής Αριθμός σελίδων 152 Διαστάσεις 21x14...
  • PD.978-618-5197-85-8
    Λέγε μου την ευχή
    Συγγραφέας: Μαρία Κοντούλη, PSY. D. Κλινικός ψυχολόγος Διαστάσεις: 20x28 Σελίδες: 16 Το βιβλίο "Λέγε...

Ότι προλάβετε…Μέχρι τις 10 Μαρτίου το επόμενο ίσως και γενικευμένο lockdown

Παρ’ όλες τις επισημάνσεις των ειδικών, και σήμερα οι πολίτες ξεχύθηκαν στους δρόμους της Αθήνας, εκμεταλλευόμενοι τον καλό καιρό και τα ανοιχτά καταστήματα

Ίδια εικόνα με τον χθεσινό συνωστισμό παρουσιάζει και σήμερα η οδός Ερμού, καθώς πλήθος κόσμου έχει κατέβει στο κέντρο της Αθήνας για βόλτα και ψώνια.

Παρόλες τις επισημάνσεις των ειδικών και σήμερα οι πολίτες ξεχύθηκαν στους δρόμους.

Στις φωτογραφίες του protothema.gr φαίνεται ξεκάθαρα το πλήθος κόσμου από την οδό Ερμού και την πλατεία Σύνταγμα μέχρι και το Μοναστηράκι.

Αξίζει να σημειωθεί πως σήμερα ημέρα Κυριακή είναι ανοικτά τα καταστήματα και ο κόσμος πριτίμησε το κέντρο της πρωτεύουσας προκειμένου να πραγματοποιήσει και κάποιιες αγορές.

Στο ίδιο κλίμα με χθες, ο κόσμος συνωστίζεται στις ουρές και η Δημοτική Αστυνομία προσπαθεί να τους υπενθυμίζει να κρατάνε αποστάσεις, ενώ οι άντρες της Ελληνικής Αστυνομίας πραγματοποιούν τους απαραίτητους ελέγχους για την μετακίνηση των πολιτών.

ermu__1_
ermu__2_

Όπως και χθες το μεγαλύτερο βάρος του συνωστισμού υπάρχει στα μεγάλα εμπορικά καταστήματα καθώς και στα επώνυμα μαγαζιά.

Παρόλα αυτά ο κόσμος προσπαθεί να κρατήσει τις αποστάσεις του τηρώντας τα υγειονομικά μέτρα με μάσκα αντισηπτικά και μερικές φορές γάντια.

Ποια είδη προτιμούν οι καταναλωτές

Ο στόχος των φετινών εκπτώσεων, σημείωσε ο ίδιος, είναι να επιτευχθεί το δίμηνο Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου τουλάχιστον το 50% του περυσινού τζίρου που κυμάνθηκε στα 5,3 δισ. ευρώ, δηλαδή περίπου 2,5 δισ. ευρώ.

Όσον αφορά στις επιλογές των καταναλωτών τις πρώτες ημέρες της επαναλειτουργίας των καταστημάτων, διαπιστώνεται ότι, οι περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν την περίοδο των εκπτώσεων, για να αποκτήσουν «επώνυμες» φίρμες ένδυσης, υπόδησης, αθλητικών ειδών, καλλυντικών, δερμάτινων αξεσουάρ και άλλων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών. Αυτό επιβεβαιώνεται και φέτος, στην έναρξη της εβδομάδας, σημειώνει ο κ. Κορκίδης, όπου οι καταναλωτές αναζήτησαν και βρήκαν σε πολλά καταστήματα εκπτώσεις πάνω από 50% στις γνωστές φίρμες και δημοφιλείς μάρκες.

Μάλιστα, όπως αναφέρει ο ίδιος, και φέτος, καταγράφηκε ένας διακριτός διαχωρισμός ανάμεσα στον κλάδο της ένδυσης και της υπόδησης, τόσο στην προτίμηση όσο και στη μέση αξία των αποδείξεων. Όπως παρατηρείται η πεντάδα των κλάδων που είχαν τη μεγαλύτερη μείωση τον μισό Δεκέμβριο της λειτουργίας της αγοράς στις γιορτές με click away φαίνεται να εμφανίζονται πρώτες στις προτιμήσεις των καταναλωτών στις εκπτώσεις με ανοικτά καταστήματα. Συγκεκριμένα η ένδυση είχε μείωση 80%, η υπόδηση 60%, τα αθλητικά είδη επίσης 60%, τα δερμάτινα είδη 55% και τα κοσμήματα με 50% μείωση, μόνο τον Δεκέμβριο, προηγούνται στις προτιμήσεις των καταναλωτών τις πρώτες μέρες του εκπτωτικού Ιανουαρίου.