Πως μια νεαρή επιχειρηματίας από τη Νάουσα μετέτρεψε τις παραδοσιακές φορεσιές σε υψηλή ραπτική (φωτο).

«Ένα σακάκι μια ιστορία». Οι δημιουργίες της Ελεάννας Ταμπούρη είναι η απτή απόδειξη ότι η παράδοση μπορεί να γίνει η πρώτη ύλη για την διαχρονική δημιουργία. Με έδρα τη Νάουσα Ημαθίας και το οικογενειακό boutique ξενοδοχείο “Παλαιά Πόλη” κατάφερε να «παντρέψει» την Ιστορία με τη Μόδα και να κάνει τον ντουλαμά και το πισλί κομμάτια ιδιαίτερης αισθητικής χωρίς να τα αποκόψει από τη ρίζα τους….

Γέννημα θρέμμα της Ηρωικής Πόλης της Νάουσας, είναι Καλλιτεχνική Διευθύντρια και Head Designer της εταιρείας «Nevro» συμπληρώνοντας την επαγγελματικής της πορεία ως σχεδιάστρια. Πέρα από την ξενοδοχειακή επιχείρηση που διαθέτει η ίδια επέλεξε να ασχοληθεί με τη μόδα, φτάνοντας μέχρι την… γκαρνταρόμπα της προέδρου της Επιτροπής «Ελλάδα 2021» Γιάννα Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη, η οποία κατά τη διάρκεια της παρουσίας της στις Επετειακές Εκδηλώσεις για τα 199 χρόνια από το Ολοκαύτωμα της Νάουσας επέλεξε για την εμφάνισή της τον μπλε «Ντουλαμά»….

Ο μπλε «Ντουλαμάς» της NEVRO στην γκαρνταρόμπα της προέδρου της «Ελλάδα 2021» Η πρώτη συλλογή της Ελεάννας που δημιουργήθηκε στην πρώτη καραντίνα είχε μεγάλη ανταπόκριση από Έλληνες που ζουν στην Αμερική, ενώ η δεύτερη από ομογενείς της Αυστραλίας οι οποίοι έδειξαν ενδιαφέρον για το γιλέκο «Πισλί». Η Καλλιτεχνική Διευθύντρια από την αρχή επέλεξε να δώσει κοινωνική διάσταση στην επιχείρησή της. Έτσι αποφάσισε να διαθέσει μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις αρχικά στα Ηνωμένα Έθνη Γυναικών και τώρα στη Μη Κυβερνητική Οργάνωση «The Hellenic Initiative» (THI) που υποστηρίζει οικονομικά Έλληνες που έχουν ανάγκη σε όλο τον κόσμο. …

«Ήθελα να δημιουργήσω ένα brand στοχευμένο στα σακάκια που έχουν έναν δυναμικό χαρακτήρα. Σκέφτομαι πάντα πιθανές παραλλαγές και αυτή τη φορά ανέτρεξα στην ιστορία, δίνοντας τη σύγχρονη εκδοχή των ρούχων και προσαρμόζοντάς τα στο σήμερα. Μετά τα ξενοδοχειακά ενδιαφέροντα, ως ιδιοκτήτρια της ‘Παλιάς πόλης’ στη Νάουσα, μπήκα δυναμικά και στο χώρο του ιδιαίτερου ρούχου, με μια υπογραφή που διακρίνεται από την αισθητική της και από την ανάγκη εξέλιξης της τοπικής παράδοσης με έναν διαφορετικό τρόπο» εξηγεί τη φιλοσοφία της επιχείρησής της η Creative Director και Head Designer του brand «Nevro Blazer», Ελεάννα Ταμπούρη. …

Το νέο ελληνικό brand ονομάζεται Nevro και η συλλεκτική capsule συλλογή της Thourios διαθέτει 5 χειροποίητα κομμάτια που έγιναν γνωστά στο πλαίσιο του φετινού εορτασμού των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση του 1821. Το τζάκετ «Εύζωνες» είναι εμπνευσμένο από τη μη-τελετουργική χειμερινή στολή που φορούν οι επίλεκτοι στρατιώτες. Το «Evzon Military jacket» ανήκει στην συλλεκτική capsule συλλογή «Thourios». Δανείστηκε το όνομά της από το ποίημα που έγραψε ο Ρήγας Φεραίος το 1797, με το οποίο προέτρεπε τους Έλληνες να σπάσουν τις αλυσίδες και να αποτινάξουν τον Τουρκικό ζυγό. Η συλλογή αποτελείται από κομμάτια που υμνούν τόσο την παράδοση όσο και την απρόσκοπτη εξέλιξη και τη σύγχρονη δημιουργία. Εκεί παρουσιάζεται και η μαύρη «Fustanella», μια φούστα αποτελούμενη από 400 λωρίδες υφάσματος, 400 πιέτες, ραμμένες μαζί, συμβολίζοντας τα χρόνια της Τουρκοκρατίας στην Ελλάδα. Ανάμεσα στα αναμνηστικά δώρα που έλαβε η πρόεδρος της «Ελλάδας 2021» στην Νάουσα ήταν και το μακρύ γιλέκο «Πισλί». Πρόκειται για το γιλέκο από την παραδοσιακή στολή των Γενίτσαρων, από το οποίο η νεαρή σχεδιάστρια πήρε την ιδέα και έκανε μια παραλλαγή, ώστε να είναι καθημερινό, με δυναμικούς ώμους, κέντημα στη μέση και ελεύθερα μανίκια που κρέμονται πίσω στην πλάτη….

πηγή