Τί μυστήρια κρύβει η έρημος της Κίνας;

[sc name=”eidi-roychismoy” ][/sc]
Τί προδίδουν οι τοιχογραφίες με τους άγνωστους τίτλους και το ασημένιο κύπελλο, μήπως τις πρώτες επαφές ανάμεσα σε Ανατολή και Δύση; Τί ζητούσαν οι ξανθιές μούμιες στην άμμο της κινεζικής ερήμου; Πρόκειται για μια συναρπαστική αναζήτηση για στοιχεία στο «Μέσο Βασίλειο»-Κίνα.

Ο Albert von Le Coq (Thomas Förster) ξεκίνησε εδώ και σαράντα χρόνια να μελετά την αρχαιολογία, για να αποδείξει τις πολιτιστικές επιρροές των αρχαίων Ελλήνων με τον πολιτισμό της Κίνας.

Έτσι ταξίδευσε στην Τακλαμακάν. Οι μούμιες που βρέθηκαν εκεί είναι 4.000 χρόνων και παρά τη φθορά τους έχουν τα χαρακτηριστικά του Ευρωπαίου ανθρώπου.

Επίσης, ο Άγγλος, Aurél Stein (Joachim Swiss) ανακάλυψε στις αρχές του 20ου αιώνα τις πρώτες μούμιες της ερήμου και της μυστηριώδους βιβλιοθήκης, στο συγκρότημα του ναού Dunhuang.

Η Κίνα- στη Μέση Αυτοκρατορία, υπήρχε η παλιά πεποίθηση ότι αναπτύχθηκε εντελώς ανεξάρτητα από τη Δύση. Μέχρι την τέταρτη χιλιετία π.Χ. τα ιστορικά αρχεία της χώρας παράγουν και ενισχύουν την εικόνα της απομονωμένης Κίνας, η οποία προφανώς είχε αναπτυχθεί χωρίς σημαντικά σημεία επαφής με τη Δύση.

Ο μύθος της απομόνωσης και της ανεξάρτητης πολιτισμικά Κίνας χρησιμοποιείται ευρέως σήμερα.

Μόλις όμως, πρόσφατα, έγιναν γνωστές εκπληκτικές ανακαλύψεις στο ζήτημα αυτό.

Η Arte-TV- γερμανικό κανάλι, έκανε πρόσφατα ένα ντοκιμαντέρ το οποίο αναζητά ενδείξεις στις αφιλόξενες περιοχές της Κεντρικής Ασίας, όπου τελευταία έχουν βρεθεί αρχαιολογικά ευρήματα που δείχνουν ότι η επαφή μεταξύ της Ανατολής και της Δύσης ήταν πιθανή.

Έτσι, μια παράξενη μούμια ανακαλύφθηκε σε ένα νεκροταφείο στην έρημο Τακλαμακάν. Η μούμια είναι 4.000 ετών και εκπληκτική στην εμφάνισή της. Διασώζονται τα γένια και τα ξανθιά μαλλιά και δεν ομοιάζει καθόλου με τους σύγχρονους Κινέζους.

Το νεκροταφείο ανήκε σε λησμονημένους ανθρώπους, οι οποίοι είχαν εγκατασταθεί στην περιοχή πριν από περίπου 4.000 χρόνια. Η διατήρηση των μουμιών είναι εκπληκτική. Όλες οι μούμιες έχουν γενειάδες καστανές , με ξανθά μαλλιά, που δεν ομοιάζει με τίποτε με τους εντόπιους Ασιάτες.

Θα μπορούσαν να ανήκουν σε μια ευρωπαϊκή φυλή που μετακινήθηκε στην Κίνα, ήδη από την εποχή του Χαλκού. Υπήρχε επαφή τότε της Κίνας με τη Δύση;

Η Κίνα έλαβε σημαντικές πολιτιστικές τεχνικές όπως η χύτευση του χαλκού από τους Έλληνες;

Η γνωστή μούμια έδωσε ερέθισμα στον καθηγητή Victor Mair να προχωρήσει σε πιο σύγχρονες μεθόδους. Έκανε ανάλυση γονιδίων και διαπίστωσε ότι πράγματι είχαν ευρωπαϊκές ρίζες. Γιατί μετανάστευσαν στην Κίνα;

Ένα άλλο ερώτημα είναι ο Πήλινος στρατός του πρώτου αυτοκράτορα της Κίνας με τα ελληνικά μοντέλα δημιουργίας του.

Οι ειδικοί που έχουν πρόσβαση στα στοιχεία διαπιστώνουν ότι το είδος αυτό δεν ανταποκρίνεται στην κινεζική τέχνη της εποχής εκείνης. Ήρθε από έξω και τέτοια πραγματικά γλυπτά, με ρεαλιστική απεικόνιση, μόνο οι Έλληνες μπορούσαν να παράγουν [ επί λέξει: So realistische Skulpturen konnten damals nur die Griechen fertigen!].

Επίσης, υπάρχει ένας μυστηριώδης τάφος κατά την ίδια περίοδο της κινεζικής ιστορίας που θυμίζει τη Δύση.

Στον τάφο έγινε μια συγκλονιστική ανακάλυψη. Υπάρχει ένα μικρό κύπελλο από άργιλο με διακόσμηση που κατασκευάζονταν μόνον από τον ελληνικό πολιτισμό. Οι έρευνες που έγιναν κατέληξαν ότι δεν προέρχεται από την Κίνα.

Στο Κυνήγι του Θησαυρού στο Δρόμο του Μεταξιού προσφέρει πληθώρα τέτοιων ερευνών που αναζητούν το παλαιό ζήτημα. Η τεκμηρίωση λέει ότι υπάρχει πολιτιστική μετακίνηση από την Ευρώπη στην Άπω Ανατολή.

Μήπως η κοινή ιστορία της Ευρώπης και της Κίνας πρέπει να ξαναγραφεί;
πηγή