Η προφητεία του Αγίου Μεθοδίου Πατάρων που προμηνύει την κατάκτηση της Πόλης από τους Ρώσους, την έγερση του Φίλιππου με τις 18 γλώσσες και την εμφάνιση του Ιωάννη
Η προφητεία για την Επτάλοφο (Κωνσταντινούπολη)
«…Καί κρατήσει επί Επταλόφου τό ξανθόν γένος έξ ή πέντε , καί φυτευθήσονται εν αυτή λάχανα , καί φάγονται εξ αυτών πολλά εις εκδίκησιν τών αγίων. Κρατήσουσι δέ επί Ανατολήν προνοηταί τρείς…καί μετά τούτους εγερθήσεται αυτόνομος , καί μετά τού τον έτερος λύκος αγριώδης καί δείρωσι τούς Ισμαηλίτας , καί διώξουσιν αυτούς έως Κολωνίαν, στά βαθύτερα τής Ασίας μέρη , καί ταραχθήσονται καί τά καθήμενα Έθνη , άτινα εισίν επί τά βόρεια μέρη , κινήσουσι , μετά μεγάλης βίας καί δριμύτητος θυμού , καί χωρισθήσονται εις τέσσαρας αρχάς , καί η μέν πρώτη χειμάσει εις Έφεσσον , η δέ δευτέρα εις Μελάγια , η τρίτη εν Ακροκάμπω , ήγουν εις τήν Πέργαμον , καί η τετάρτη εις Βιθυνίαν…
Τότε ταραχθήσονται τά έθνη καθήμενα επί Νότου γωνίας , καί εγερθήσεται ο Μέγας Φίλιππος μετά γλωσσών δέκα οκτώ , συναχθήσονται εν τή Επταλόφω , καί συγκροτήσουσι πόλεμον , οίος ου γέγονε πώποτε. Καί δραμούσιν εις τάς εμβολάς καί εις τάς ρύμας τής Επταλόφου , καί ο φόνος τών ανθρώπων ως ποταμός κινήσει , καί θολωθήσεται η θάλασσα εκ τού αίματος έως τά βάθη τής Αβύσσου.
Τότε βούς βοήσει καί ξηρόλοφος θρηνήσει , καί τότε σταθώσιν οι ίπποι , καί φωνή εξ ουρανού κράξει , στώμεν , στώμεν , ειρήνη υμίν αρκεί η εκδίκησις αύτη επί τούς απειθείς καί ανηκόους , καί απέλθετε επί τά δεξιά μέρη τής Επταλόφου , καί εκεί ευρήσετε άνθρωπον επί δύο κίονας ιστάμενον εν κατηφεία πολλή (έσεται δέ λαμπρός τό είδος , δίκαιος , ελεήμων , φορών πενιχρά , τή όψει αυστηρός καί τή γνώμη πραϋς) έχοντα επί τόν δεξιόν αυτού πόδα καλάμου ήλον καί φωνή υπό τού αγγέλου κηρυχθήσεται , στήσατε αυτόν βασιλέα , καί δώσουσιν αυτώ εις τήν δεξιά χείρα ρομφαίαν , λέγοντες αυτώ , ανδρίζου Ιωάννη , καί ίσχυε καί νίκα τούς εχθρούς σου , καί επάρας τήν ρομφαίαν παρά τού αγγέλου , πατάξει τούς Ισμαηλίτας Αιθίοπας καί πάσαν γενεάν άπιστον.
Τούς δέ Ισμαηλίτας μερίσει εις τρία μέρη καί τήν μέν πρώτην εν ρομφαία , τήν δέ δευτέραν βαπτίσει , τήν τρίτην καταδουλώσεται εν τή Ανατολή.Καί εν τώ υποστρέφεσθαι αυτόν , ανοιχθήσονται οι θησαυροί τής γής καί πάντες πλουτίσωσι , καί ουδείς εξ αυτών πένης , καί η γή αποδώσει τόν καρπόν αυτής εκατονταπλασίονα. Τά δέ όπλα γενήσονται εις άροτρα καί δρέπανα. Καί βασιλεύσει έτη τριάκοντα πέντε καί έκτοτε βασιλεύσουσιν οι τέσσαρες υιοί αυτού , καί ο μέν πρώτος βασιλεύσει εν τή Ρώμη , ο δεύτερος εν Αλεξανδρεία , ο τρίτος εν Θεσσαλονίκη καί ο τέταρτος εν Επταλόφω».

Κείμενο για την κρυφή εκστρατεία του Μ.Αλεξάνδρου
Θεωρούμε ως σωστό και λογικό να αφήσουμε το ακόλουθο γνήσιο κείμενο του Αγίου Μεθοδίου επισκόπου Πατάρων να μιλήσει μόνο του… Υπάρχει σε πολλές πηγές μέσα σε διάφορα βιβλία λατινικά και βυζαντινά το συγκεκριμένο κείμενο.
Απολαύστε λοιπόν την γραπτή αναφορά με τίτλο:
Τοῦ ἐν ἁγίοις πατρὸς ἡμῶν Μεθοδίου Ἐπισκόπου Πατάρων τοῦ μάρτυρος λόγος ἠκριβωμένος περὶ τῆς βασιλείας τῶν εθνῶν καὶ εἰς τοὺς ἐσχάτους καιροὺς ἀκριβὴς ἀπόδειξις ἀρχόμενος ἀπὸ Ἀδὰμ ἕως συντελείας κόσμου.
Ούτος ( ο Αλέξανδρος ) κατελθών εις την εώαν απέκτεινεν Δαρείον τον Μηδόν και κατεκυριεύσε χωρών πολλών και πόλεων και περιενόστησε την γήν και κατήλθε έως της εώας και της θαλάσσης της επονομαζόμενης ηλίου χώρας , ένθα και εώρακεν έθνη ακάθαρτα και δυσειδή .
Εισί δε εκ των υιών Ιαφέθ απόγονοι , ών την ακαθαρσίαν θεασάμενος εμυσάχθη , ήσθιον γαρ άπαντες αυτών κανθαροειδώς μυσαρά τε και κίβδηλα , κύνας , μύας , κάτας , όφεις , νεκρών σάρκας , αβλώματα , έμβρυα μήπω τελείως απαρτισθέντα ή τίνα της διαπλάσεως αποσώζοντα χαρακτήρα και ταύτα κτηνών , ου μην αλλά και απάν είδος θηρίων ακάθαρτων , τους δε νεκρούς ούκ έθαπτον , αλλά ήσθιον αυτούς.
Ταύτα ο Αλέξανδρος ιδών γινόμενα υπ αυτών τα τε μυσαρά και αθέμιτα , δεδιώς μήποτε μιάνωσιν άπασαν την γήν , εδεήθη του Θεού περί αυτών και προστάξας συνήγαγεν πάντας αυτούς τε και τας γυναίκας αυτών και τα τέκνα αυτών και πάσας τας παρεμβολάς αυτών.
Και εξήγαγεν αυτούς εκ της εώας γής και κατεδίωξεν οπίσω αυτών , εως ου εισήλθαν εν τοις πέρασιν του Βορρά και ουκ εστίν είσοδος ούτε έξοδος από ανατολών ως δυσμών , δι ής τις πρός αυτούς περάσαι ή εισελθείν ουκ είχεν.
Ευθύς ούν παρακαλέσας τον Θεόν ο Αλέξανδρος , και επήκουσεν της δεήσεως αυτού και προσέταξε Κύριος ο Θεός τοις δύο όρεσιν , είς εστίν προσηγορία οι Μαζοί του Βορρά και επλησίασαν αλλήλοις μέχρι πηχών δύο και δέκα.
Και κατασκεύασεν πύλας χαλκάς και επέχρισεν αυταίς ασυγκίτην , ίνα ει και βούλοιντο ανοίξαι αυταίς εν σιδήρω μη δύνανται ή διαλύσαι αυτάς πυρί μη ισχύσουσιν , αλλ αυτικά το πύρ υπαντών σβέννυται .
Τοιαύτη γαρ η φύσις του ασυγκίτου εστίν ώστε ούτε σιδήρου υφίσταται την κατάκλασιν ούτε πυρός την διάλυσιν.
Πάσας γαρ ταις επινοίας των δαιμόνων και περινοίας εωλούς τε και κενάς απεργάζεται .
Ταύτα τα εναγή τε και κίβδηλα και μυσαρώτατα έθνη , πάσαις ταις μαγικαίς κακοτεχνίαις κέχρηνται , και εν τούτοις αυτών την ρυπαράν και μισόθεον γοητείαν κατήργησεν ώστε μη δύνασθαι αυτούς μήτε πυρί μήτε σιδήρω ή τίνι επινοία τας τοιαύτας αναμοχλεύσαι πύλας και αποδράσαι.