Η ταυτότητα δεν είναι το σφράγισμα· είναι η εισαγωγή του σφραγίσματος. Σιγά-σιγά, μετά την κάρτα και την ταυτότητα, δηλαδή το «φακέλωμα», θα προχωρήσουν πονηρά στο σφράγισμα…. αλλά τελικά δεν θα προλάβουν. Θα αφήση το πλάσμα Του ο Χριστός; Θα παρουσιασθή στο αδιέξοδο των ανθρώπων, για να τους σώση από τα χέρια του Αντιχρίστου. Άγιος Παΐσιος o Αγιορείτης
Άγιος Παΐσιος o Αγιορείτης
Το Ευαγγέλιο όμως λέει «ή Χριστό ή μαμωνά». «Ου δύνασθε Θεώ δουλεύειν και μαμωνά». Τα πράγματα προχωρούν κανονικά…
«Θα αλλάξουν οι καιροί, μας είπε, δεν θα είναι τα πράγματα όπως είναι τώρα. Αυτό που σχεδιάζουν οι μεγάλοι είναι να φέρουν τους ανθρώπους πιο κοντά στο να δεχτούν το χάραγμα, δίχως να μπορούν να αντιδράσουν. Βέβαια, χωρίς να το καταλαβαίνουν, υπηρετούν το θέλημα του Θεού…»
***
«Θα σας δίνουν κάρτες για να σας συνηθίσουν μ’ αυτές. Όταν, όμως, κάποτε τα συγκεντρώσουν όλα (εννοούσε: ταυτότητα, διαβατήριο, κάρτα υγείας, δίπλωμα οδηγήσεως κτλ.) σε μία κάρτα, αυτήν να μην την πάρετε, γιατί αυτή θα έχει σχέση με το σφράγισμα.»
Μαρτυρία π.Γρηγόριος Παπασωτηρίου, Ι. Μ. Τιμίου Προδρόμου Μεταμορφώσεως Χαλκιδικής
(Μαρτυρίες προσκυνητών, Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης 1924 – 1994, Νικολάου Ζουρνατζόγλου, τόμος Β’, εκδόσεις Αγιοτόκος Καππαδοκία, Θεσσαλονίκη 2012, σελ. 62)
***
Με το σφράγισμα αρνείται κανείς. Ακόμη και ταυτότητα. Όταν, ας υποθέσουμε, αν δεν μού ζητούσαν υπογραφή, θέλω να πω, και μού ‘διναν ένα χαρτί, σού ‘λεγαν, αυτή είναι η ταυτότητα σου, λοιπόν, τέλος πάντων, δεν θα πείραζε.
Αλλά, όταν, να πούμε, έχουν το σύμβολο του διαβόλου, είναι λέγεται ταυτότητα μου, υπογράφω, κι αυτό δεν είναι μικρό πράγμα. Δηλαδή, άρα το αποδέχομαι αυτό το πράγμα. Τότε, δηλ. τί λέει ο Ευαγγελιστής Ιωάννης, οι άγιοι πατέρες, τί λένε; Διάβασες εκεί πέρα καθόλου; Και μάλιστα, λέει εκεί πέρα, όσοι, ας υποθέσουμε, δεν θα σφραγισθούν, δεν θα μπορέσουν… θα τους κυνηγάν, δεν θα μπορούν να τους βρίσκουνε. Ξεκάθαρα πράγματα. Είναι άρνηση δηλαδή. (Η ταυτότητα και το σφράγισμα).
ΕΡΩΤΗΣΙΣ: Ακριβώς. Άρνηση του Θεού και υποταγή στο διάβολο.
ΕΡΩΤΗΣΙΣ ΑΛΛΟΥ: Μήπως ένας αριθμός είναι δυνατόν να παίξει τόσο ρόλο στη σωτηρία του ανθρώπου;
ΓΕΡΟΝΤΑΣ: (έντονα) ΒΡΕ παιδάκι μου, για δες όταν ας υποθέσουμε, αυτό είναι το σύμβολο του διαβόλου το λέει ο Ευαγγελιστής Ιωάννης, το χάραγμα αυτό κι όλα αυτά, κι όταν εσύ το βάζεις εκεί πέρα, μου λες τώρα!…
Μέχρι τώρα, του δίναμε σημασία, αυτό το πράγμα; Αλλά τώρα, όταν βλέπομε το πάνε εκεί… τί φέρνουν τα πράγματα ούτε να μπορείς να πουλάς, ούτε να αγοράζεις.
Θα καταργήσουν τα χρήματα, όλα αυτά, ετοιμάζουν….. …
Τώρα το πάν’ εκεί πέρα … αυτό πόλεγα… θα δείτε, θα λεν στην τηλεόραση τώρα, χάθηκε η κάρτα του ενός, την έκρυψε ο άλλος κ.λπ. και οι άνθρωποι να το βρουν για πιο ασφάλεια, να τρέχουν εκεί πέρα να το δεχθούν το σφράγισμα, σαν εξυπηρέτηση. Κατάλαβες τί γίνεται;
Το είπε ξεκάθαρα ο Ευαγγελιστής Ιωάννης, Πού να μην τα έγραφε κιόλας αυτά;
Ω βρέ παιδάκι μου, το σφράγισμα του διαβόλου! Αρνείσαι, ας υποθέσουμε, το άγιο σφράγισμα, το βάπτισμα… Βάζεις άλλη σφραγίδα, βρέ παιδάκι μου. Αρνείσαι του Χριστού και παίρνεις του διαβόλου…
Υπεύθυνος για την απομαγνητοφώνηση και την έκδοση:
Ιερομ. Ισαάκ και συνοδεία, Καλύβη Αναστάσεως, Καψάλα Καρυές, 630 86 Αγ. Όρος.
– Γέροντα, τί σχέση έχει αυτή η ταυτότητα με το σφράγισμα;
– Η ταυτότητα δεν είναι το σφράγισμα· είναι η εισαγωγή του σφραγίσματος.
– Ο κόσμος, Γέροντα, ρωτάει τί να κάνουν σχετικά με τις νέες ταυτότητες.
– Εσείς καλύτερα, όταν σας ρωτούν, να τους λέτε να συμβουλεύωνται τους Πνευματικούς τους και να κάνουν υπομονή να δούν πώς θα ενεργήση η Εκκλησία, γιατί πολλοί κάνουν ερωτήσεις, αλλά λίγοι καταλαβαίνουν τις απαντήσεις. Αφού ξεκάθαρα τα γράφω στο φυλλάδιο «Σημεία των καιρών», ας ενεργήση ο καθένας ανάλογα με την συνείδησή του. Βέβαια μερικοί είπαν: «Έ, αυτά είναι μια γνώμη ενός καλογήρου· δεν είναι η θέση της Εκκλησίας». Εγώ όμως δεν είπα δική μου γνώμη, αλλά διατύπωσα απλά τα λόγια του Χριστού, του Ευαγγελίου, γιατί την δική μας γνώμη πρέπει να την υποτάσσουμε στο θέλημα του Θεού, που εκφράζεται μέσα στο Ευαγγέλιο. Άλλοι, τα αντίθετα από όσα λέω, λένε ότι τα είπε ο πατήρ Παΐσιος. Μερικοί πάλι που τα ακούν, αφού είναι τόσο σοβαρά θέματα, δεν ρωτούν αν είναι έτσι, αν πράγματι τα είπα, αλλά τα πιστεύουν. Εγώ δεν φοβάμαι· τα λέω έξω από τα δόντια. Έρχονται στο Καλύβι, πετάν εξάρια στο κουτί. Καλά αυτά, τέλος πάντων! Μια μέρα πέταξαν μια πινακίδα έξω από την πόρτα… Νόμιζα ότι ήρθε κάποιος, δεν με βρήκε και έγραψε «απουσιάζει», για να το δη και κανείς άλλος. Κοιτάω μετά, τί να δώ! Είχε μια βρισιά! Τέτοια βρισιά δεν είχα ακούσει ούτε κοσμικός. Θα φάη ένα σκούπισμα όλη αυτή η κατάσταση, αλλά θα περάσουμε μια μπόρα. Ο κόσμος έχει ξεσηκωθή, και εμείς πρέπει να ξεσηκωθούμε με πολλή προσευχή.
Άλλοι ενδιαφέρονται για το θέμα των ταυτοτήτων, άλλοι το εκμεταλλεύονται και δημιουργούν προβλήματα. Η Εκκλησία πρέπει να πάρη μια θέση σωστή. Να μιλήση, να εξηγήση στους πιστούς, για να καταλάβουν ότι, αν πάρουν την ταυτότητα, αυτό θα είναι πτώση. Συγχρόνως να ζητήση από το κράτος τουλάχιστον να μην είναι υποχρεωτική η νέα ταυτότητα. Αν η Εκκλησία λάβη μια θέση σοβαρή και σεβασθούν την ελευθερία των πιστών και όποιος θέλει θα βγάλη νέα ταυτότητα, όποιος θέλει θα έχη την παλιά, τότε θα την πληρώσουν μόνο μερικά γερά καρύδια, γιατί οι άλλοι θα τους πηγαίνουν κόντρα. Ο πολύς κόσμος θα κάνη την δουλειά του. Όσοι θα θέλουν να εξυπηρετηθούν θα έχουν την νέα και οι άλλοι οι καημένοι, οι ευλαβείς, θα έχουν την παλιά ταυτότητα και θα τους ταλαιπωρούν…
Τώρα, αφού ο υπουργός υποσχέθηκε να μη βάλη το 666 στις ταυτότητες ούτε ορατώς ούτε αοράτως, και αυτό κάτι είναι. Θα κάνουμε υπομονή, θα δείξουν τα πράγματα. Και μόνον που λένε ότι δεν βάζουν το 666, είναι κάτι. Αρνούνται και οι ίδιοι. Ας δούμε τελικά τί θα βάλουν. Μέχρι που να κυκλοφορήσουν οι νέες ταυτότητες, μπορεί να ᾿ρθή και η οργή του Θεού. Ύστερα, δεν είναι ότι σε είκοσι τέσσερις ώρες θα πρέπη να βγάλουν όλοι ταυτότητες. Ας βγουν οι πρώτες· θα εξετασθούν και, αν βγή ψεύτης ο υπουργός, θα είναι δίκαιος ο αγώνας. Αν τώρα συνεχίσουμε τις διαμαρτυρίες, εκείνοι θα πούν: «Νά, αυτοί δημιουργούν ταραχές. Ενώ δεν τίθεται θέμα, φωνάζουν και διαμαρτύρονται». Το σκυλί, αν είναι καλός φύλακας, γαυγίζει, όταν έρχεται ο κλέφτης. Όταν ο κλέφτης φύγη, σταματάει. Αν συνεχίση να γαυγίζη, τότε δεν είναι καλός φύλακας…
Σιγά-σιγά, μετά την κάρτα και την ταυτότητα, δηλαδή το «φακέλωμα», θα προχωρήσουν πονηρά στο σφράγισμα. Με διάφορα πονηρά μέσα θα κάνουν εκβιασμούς, για να δέχωνται οι άνθρωποι το σφράγισμα στο μέτωπο ή στο χέρι. Θα στριμώξουν τα πράγματα και θα πούν: «Μόνο με τις κάρτες θα κινήσθε· τα χρήματα θα καταργηθούν». Θα δίνη κανείς την κάρτα στο κατάστημα και θα ψωνίζη, και ο καταστηματάρχης θα παίρνη τα χρήματα από την Τράπεζα. Όποιος δεν θα έχη κάρτα, δεν θα μπορή ούτε να πουλάη ούτε να αγοράζη…
Έτσι θα βρη τότε ευκαιρία ο καθένας να καταπατήση και να πάρη ό,τι θέλει. Ας πούμε, αν θέλη να καταπατήση ένα χωράφι, θα πη ότι ήταν δήθεν του παππού του ή ότι το είχε νοικιάσει κάποτε για βοσκοτόπι, οπότε άντε να βρής άκρη. Θα πούν μετά οι αρμόδιοι: «Δυστυχώς δεν μπορούμε να τους ελέγξουμε· ο έλεγχος μόνο με το κομπιούτερ μπορεί να γίνη», και θα προχωρήσουν στο σφράγισμα. Θα χτυπάη μετά το κομπιούτερ, θα βλέπη αν είσαι σφραγισμένος, για να σε εξυπηρετήση ή όχι.
Τα τριάμισι χρόνια θα είναι δύσκολα και θα την πληρώσουν μερικοί που δεν θα συμφωνήσουν με αυτό το σύστημα. Γι’ αυτούς όλο και κάποια αιτία θα βρίσκουν και θα τους κλείνουν στην φυλακή. Μετά έναν χρόνο θα τους πηγαίνουν σε άλλη πόλη για ανακρίσεις, για να περάσουν από άλλο δικαστήριο· από την μια πόλη στην άλλη. Ύστερα θα πούν: «Μάς συγχωρής, είσαι αθώος. Αν ήσουν σφραγισμένος, θα το ελέγχαμε σε ένα λεπτό. Τώρα δεν μπορούμε να κάνουμε τον έλεγχο».
– Γέροντα, θα μπορούν να επιβάλουν με την βία το σφράγισμα;
– Μέχρι εκεί η… ευγένειά τους δεν θα φθάση! Θα είναι ευγενείς, γιατί θα είναι… Ευρωπαίοι. Θα δείξουν ανωτερότητα. Δεν θα βασανίζουν τους ανθρώπους, αλλά δεν θα μπορή να ζήση ο άνθρωπος, αν δεν έχη το σφράγισμα. Θα λένε: «Χωρίς το σφράγισμα ταλαιπωρείσθε! Αν το δεχόσασταν, δεν θα δυσκολευόσασταν». Ούτε χρυσά νομίσματα ούτε δολλάρια, αν έχη, θα μπορή να τα χρησιμοποιή. Γι’ αυτό, αν φροντίση κανείς να ζη από τώρα απλά, λιτά, θα μπορή να ζήση εκείνα τα χρόνια. Να έχη κανένα χωραφάκι, για να μπορή να καλλιεργήση λίγο σιτάρι, πατάτες. Να βάλη λίγα ελαιόδενδρα, και τότε με κανένα ζώο, καμμιά κατσίκα, λίγες κόττες θα μπορή να αντιμετωπίση τις ανάγκες της οικογενείας του. Γιατί και προμήθειες να κάνης, δεν ωφελεί πολύ, αφού και τα τρόφιμα δεν κρατούν· χαλούν γρήγορα. Φυσικά, το στρίμωγμα θα διαρκέση λίγο, τρία-τριάμισι χρόνια. Θα συντομευθούν οι ημέρες για τους εκλεκτούς. Δεν θα καταλάβουν πότε θα περάσουν. Ο Θεός δεν θα αφήση αβοήθητο τον άνθρωπο.
– Γέροντα, σ’ αυτά τα δύσκολα χρόνια θα επέμβη ο Χριστός;
– Ναί. Εδώ, βλέπεις, σε έναν αδικημένο που έχει καλή διάθεση, επειδή δικαιούται την θεία βοήθεια, παρουσιάζονται πολλές φορές οι Άγιοι, η Παναγία, ο Χριστός, για να τον σώσουν, πόσο μάλλον τώρα που θα βρίσκεται σε τόσο δύσκολη κατάσταση ο καημένος ο κόσμος. Τώρα μια μπόρα θα είναι, μια μικρή κατοχή του αντιχρίστου σατανά. Θα φάη μετά μια σφαλιάρα από τον Χριστό, θα συγκλονισθούν όλα τα έθνη και θα έρθη η γαλήνη στον κόσμο για πολλά χρόνια. Αυτήν την φορά θα δώση ο Χριστός μια ευκαιρία, για να σωθή το πλάσμα Του. Θα αφήση το πλάσμα Του ο Χριστός; Θα παρουσιασθή στο αδιέξοδο των ανθρώπων, για να τους σώση από τα χέρια του Αντιχρίστου. Θα επιστρέψουν στον Χριστό και θα έρθη μια πνευματική γαλήνη σε όλην την οικουμένη για πολλά χρόνια. Μερικοί συνδυάζουν με αυτήν την επέμβαση του Χριστού την Δευτέρα Παρουσία. Εγώ δεν μπορώ να το πώ. Ο λογισμός μου λέει ότι δεν θα είναι η Δευτέρα Παρουσία του Χριστού, όταν έρθη ως Κριτής, αλλά μια επέμβαση του Χριστού, γιατί είναι τόσα γεγονότα που δεν έχουν γίνει ακόμη. Θα επέμβη ο Χριστός, θα δώση μια σφαλιάρα σε όλο αυτό το σύστημα, θα πατάξη όλο το κακό και θα το βγάλη σε καλό τελικά. Θα γεμίσουν οι δρόμοι προσκυνητάρια. Έξω τα λεωφορεία θα έχουν εικόνες. Θα πιστέψουν όλοι οι άνθρωποι. Θα σε τραβάν, για να τους πής για τον Χριστό! Έτσι θα κηρυχθή το Ευαγγέλιο σε ολόκληρη την οικουμένη και τότε ο Χριστός θα έρθη ως Κριτής να κρίνη τον κόσμο. Άλλο Κρίση, άλλο μία επέμβαση του Χριστού, για να βοηθήση το πλάσμα Του.
Σφράγισμα ίσον άρνηση
Ενώ ξεκάθαρα ο Ευαγγελιστής Ιωάννης αναφέρει στην Αποκάλυψη για το χάραγμα, μερικοί δεν καταλαβαίνουν. Τί να τους πής; Ακούει δυστυχώς κανείς ένα σωρό ανοησίες του μυαλού από ορισμένους σημερινούς «Γνωστικούς». Ένας λέει: «Εγώ θα δεχθώ την ταυτότητα με το 666 και θα βάλω και έναν σταυρό». Άλλος: «Εγώ θα δεχθώ το σφράγισμα στο μέτωπο και θα κάνω και έναν σταυρό στο μέτωπο…» και ένα σωρό παρόμοιες ανοησίες. Νομίζουν ότι θα αγιασθούν με αυτόν τον τρόπο, ενώ αυτά είναι πλάνες. Ένας δεσπότης μου είπε: «Εγώ εκεί που θα υπογράψω θα βάλω δίπλα έναν σταυρό. Δεν Τον αρνούμαι τον Χριστό, απλώς εξυπηρετούμαι». «Εντάξει, του λέω, εσύ είσαι δεσπότης και βάζεις στο όνομά σου λόγω ιδιότητος έναν σταυρό· ο άλλος είναι αρχιμανδρίτης και βάζει και αυτός λόγω ιδιότητος έναν σταυρό. Ο κόσμος τί θα κάνη;». Το βρώμικο δεν αγιάζεται. Το καθαρό νερό δέχεται την Χάρη και γίνεται αγιασμός. Τα ούρα δεν γίνονται αγιασμός. Η πέτρα με θαύμα γίνεται ψωμί. Η ακαθαρσία δεν δέχεται αγιασμό. Επομένως, ο διάβολος, ο Αντίχριστος, όταν είναι στην ταυτότητά μας ή στο χέρι ή στο μέτωπό μας, με το σύμβολό του, δεν αγιάζεται, αν βάλουμε και έναν σταυρό. Έχουμε την δύναμη του Τιμίου Σταυρού, του Αγίου Συμβόλου, την θεία Χάρη του Χριστού, μόνον όταν διατηρούμε την Χάρη του Αγίου Βαπτίσματος, με το οποίο απαρνούμαστε τον σατανά, συντασσόμαστε με τον Χριστό και δεχόμαστε το άγιο Σφράγισμα· «Σφραγίς δωρεάς Πνεύματος Αγίου». Βλέπεις, προχωράνε με μια λογική… Θα βάλουν δίπλα έναν σταυρό, και εντάξει! Και ενώ βλέπουμε ότι ο Απόστολος Πέτρος εξωτερικά αρνήθηκε τον Χριστό, αλλά και αυτό ήταν άρνηση, αυτοί αρνούνται το άγιο Σφράγισμα του Χριστού που τους δόθηκε στο Άγιο Βάπτισμα, με το να δέχωνται την σφραγίδα του Αντιχρίστου, και λένε ότι έχουν μέσα τους τον Χριστό!!
– Γέροντα, αν κάποιος δεχθή το σφράγισμα από άγνοια;
– Από αδιαφορία θα είναι. Τί άγνοια, όταν είναι ξεκάθαρα τα πράγματα; Και να μην ξέρη κανείς, πρέπει να ενδιαφερθή, να μάθη. Αν πούμε ότι δεν ξέραμε, γι’ αυτό δεχθήκαμε το σφράγισμα, θα μας πη ο Χριστός: «Υποκριταί, το μεν πρόσωπον του ουρανού γινώσκετε διακρίνειν, τα δε σημεία των καιρών ου δύνασθε γνώναι;». Έστω και εν αγνοία του να σφραγισθή κάποιος, χάνει την θεία Χάρη και δέχεται την δαιμονική ενέργεια. Βλέπεις, το παιδάκι στο Άγιο Βάπτισμα, όταν ο ιερεύς το βουτάη στο νερό, λαμβάνει το Άγιο Πνεύμα, χωρίς εκείνο να το ξέρη και μετά κατοικεί μέσα του η θεία Χάρις.
….Δυστυχώς, και πάλι ορισμένοι «Γνωστικοί» φασκιώνουν τα πνευματικά τους τέκνα σαν τα μωρά, δήθεν για να μη στενοχωριούνται. «Δεν πειράζει αυτό· δεν είναι τίποτε. Αρκεί εσωτερικά να πιστεύετε»! Ή λένε: «Μη μιλάτε γι᾿ αυτό το θέμα – για τις ταυτότητες, το σφράγισμα –, για να μη στενοχωριούνται οι άνθρωποι». Ενώ, αν τους πούν «νά προσπαθήσουμε να ζούμε πιο πνευματικά, να είμαστε κοντά στον Χριστό, και μη φοβάστε τίποτε, στο κάτω-κάτω θα πάμε και μάρτυρες», θα τους προετοιμάσουν κάπως. Αν κανείς γνωρίση την αλήθεια, προβληματίζεται και ταρακουνιέται. Πονάει για την σημερινή κατάσταση, προσεύχεται και προσέχει να μην πέση σε παγίδα.
Τώρα όμως τί γίνεται; Εκτός που δίνουν μερικοί δικές τους ερμηνείες, φοβούνται και αυτοί σαν κοσμικοί, ενώ έπρεπε να ανησυχούν πνευματικά και να βοηθούν τους Χριστιανούς, βάζοντάς τους την καλή ανησυχία, και να τους τονώνουν στην πίστη, για να νιώθουν θεϊκή παρηγοριά. Απορώ, δεν τους προβληματίζουν όλα αυτά τα γεγονότα που συμβαίνουν; Γιατί δεν βάζουν έστω ένα ερωτηματικό για τις ερμηνείες του μυαλού τους; Και αν επιβοηθούν τον Αντίχριστο για το σφράγισμα, πώς παρασύρουν και άλλες ψυχές στην απώλεια; Η Γραφή, όταν λέη «… αποπλανάν, ει δυνατόν, και τους εκλεκτούς», εννοεί ότι θα πλανηθούν αυτοί που τα ερμηνεύουν με το μυαλό.
Πίσω λοιπόν από το τέλειο σύστημα «κάρτας εξυπηρετήσεως», ασφαλείας κομπιούτερ, κρύβεται η παγκόσμια δικτατορία, η σκλαβιά του Αντιχρίστου.
Πηγή: “Πνευματική Αφύπνιση”, Γέροντος Παϊσίου, Ιερού Ησυχαστηρίου Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος- Σουρωτή Θεσσαλονίκης, — Πνευματική Λεβεντιά
***
Ήταν κι άλλοι προσκυνητές, περί τα δέκα άτομα όλοι μαζί, και καθίσαμε στα κούτσουρα.
Τότε, ο Γέροντας πήγε μέσα στο Κελλί του και μας έφερε την ταυτότητα ενός Ελληνοαμερικανού. Στο πάνω μέρος είχε τον γραμμωτό κώδικα και από κάτω την φωτογραφία. Μας την έδειξε και μας είπε:
«Να κρατήσετε τις παλιές ταυτότητες και να ξεσηκωθείτε, αν θελήσουν να σας δώσουν τέτοια ταυτότητα. «Ταυτότητα» θα πει ότι ταυτίζεσαι. Αντιπροσωπεύει, δηλαδή, αυτό που είσαι».
Κουρτέσης Χρήστος, συνταξιούχος ΔΕΗ, Κοζάνη – Μαρτυρίες Προσκυνητών, Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης, τόμος Β’, σελ 216
«Το 1986 ρώτησα κάποια στιγμή το Γέροντα αν θα έπρεπε να δεχτούμε τις νέες ταυτότητες. Μου απάντησε χαρακτηριστικά ότι θα προσπαθήσουν πολλές φορές να μας τις δώσουν, αλλά τελικά δεν θα προλάβουν, γιατί θα ξεσπάσει πόλεμος.»
Μαρτυρία: Ζησόπουλος Σοφοκλής, Συνταξιούχος Στρατιωτικός Υπάλληλος, Θεσσαλονίκη.
Απόσπασμα από το βιβλίο: Μαρτυρίες Προσκυνητών, Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης, τόμος Β’,- 2η Έκδοση, Σελίδα 375 Εκδόσεις: ΑΓΙΟΤΟΚΟΣ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ Νικολάου Α. Ζουρνατζόγλου, Επισμηναγού ε.α.
Ο Κωρκουλιώτης Γεώργιος, Συνταξιούχος των ΕΛΤΑ από την Κόρινθο, διηγείται:
“Το 1986 ανέβηκα εσπευσμένα στο Άγιον Όρος για του θέμα του 666 στις ταυτότητες, που είχε προκύψει τότε. Και ρώτησα το Γέροντα τι να κάνουμε, διότι κάποιο σεβαστό πρόσωπο, σε κήρυγμά του στην Κόρινθο, είχε πει: “Πάρτε τες, δεν είναι τίποτε”.
Ο Γέροντας, αμέσως, χωρίς να τον θίξει, έκανε ένα μορφασμό που δήλωνε την απορία του για το πώς είχε πέσει έξω εκείνος ο άγιος άνθρωπος. Και είπε:
“Για μένα, δεν είναι σφράγισμα το να πάρει κάποιος την ταυτότητα. Είναι, όμως, η εισαγωγή του σφραγίσματος. Γι΄ αυτό, να μην τις πάρετε”! (Μαρτυρίες προσκυνητών, Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης 1924 – 1994, Νικολάου Ζουρνατζόγλου, τόμος Β’, εκδόσεις Αγιοτόκος Καππαδοκία, Θεσσαλονίκη 2012, σελ. 151)
***
Προσέξτε να κρατήσετε μια ισοροπία, να υπάρχη κάτι διαφορετικό. Βλέπω μια πληγή να ωριμάζη. Θα σπάση, θα καθαρίση. Δεν δίνει την Χάρη Του ο Θεός σε λανθασμένη κατάσταση. Έτσι θα ήταν σαν να βοηθούσε τον διάβολο. Κοιτάξτε να υπάρχη ειλικρίνεια, τιμιότης. Αυτή η κατάσταση πάει σαν τον μεθυσμένο που τρικλίζει. Μπορεί να σταθή; Θα ‘ρθει η οργή του Θεού. Θα δώσουμε εξετάσεις. Πρώτη φάση, θα χωρίση το μπακίρι από το χρυσάφι. Δεύτερη φάση, θα φανή πόσων καρατιών χρυσάφι είναι ο καθένας.
«Σήμερα ήρθε η εποχή να διαχωριστούν τα πρόβατα από τα κατσίκια, οι πιστοί από τους απίστους. Αργότερα θα έρθει καιρός που θα δώσουμε εξετάσεις, θα υποστούμε και διωγμούς για την πίστη μας, και τότε θα φανεί το μπακίρι από το χρυσό.»
***
Οι ηλεκτρονικές κάρτες ελέγχου
και η απόλυτη εμπιστοσύνη στον Θεό
Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης
Πολύς λόγος γινόταν τελευταία για το θέμα των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων, των πιστωτικών καρτών και των διαφόρων καρτών εξυπηρετήσεως
Ο κόσμος ήταν διχασμένος, ο ένας έλεγε ότι οι κάρτες αυτές δεν βλάπτουν σε τίποτα κι ο άλλος ότι αυτές είναι το σύστημα που εξυπηρετεί τα σχέδια κάποιου ο οποίος επιβουλεύεται την ανθρωπότητα, μερικοί πάλι δήλωναν ότι ναι, μεν, γνωρίζουν τον σκοπό, για τον οποίο εκδίδονται, αλλά δεν πειράζει αν δεν μας ζητούν να αρνηθούμε τον Χριστό μας. Πολλά ακουγόντουσαν, τα οποία δημιουργούσαν μια σύγχυση και ένα κλίμα διχασμού, που χώριζε τους αδελφούς μας σε μερίδες. Μεταξύ τους επικρατούσε μια βαριά ατμόσφαιρα κι ο καθένας υποστήριζε τη γνώμη του θεωρώντας τους άλλους πλανεμένους…
Εδώ θα διηγηθούμε μόνο ένα περιστατικό το οποίο συνέβει στον ευλαβή κύριο …. πού δούλευε στο Υπουργείο … στην Αθήνα, και ήταν και πολύτεκνος, πατέρας 4 παιδιών.
Επί κυβερνήσεως … ο υπουργός αποφάσισε να τοποθετηθούν στην είσοδο τού Υπουργείου κάποια ηλεκτρονικά μηχανήματα κάρτας γιά έλεγχο των υπαλλήλων. Τότε, μέσα στους 1300 υπαλλήλους τού Υπουργείου δημιουργήθηκε έντονος προβληματισμός αν έπρεπε να ανεχθούν ένα σύστημα πού αφ΄ ενός παρεβίαζε την ελευθερία τού ατόμου, και αφ΄ ετέρου θα μπορούσε να εξυπηρετεί σκοτεινούς σκοπούς εχθρών της Εκκλησίας όπως από τις προφητείες της Αποκάλυψης διαφαινόταν…
Οι υπάλληλοι αντέδρασαν έντονα, ο τότε υπουργός … απειλούσε με απολύσεις για παράβαση καθήκοντος και άρνηση να ενταχθούν οι υπάλληλοι σε ένα σύστημα γιά το οποίο είχε ξοδέψει το Υπουργείο εκατοντάδες εκατομμύρια…
Στο τέλος, μέσα από ένα καθεστώς απειλών και πιέσεων μείνανε μόνο δύο υπάλληλοι πού επ΄ ουδενί λόγω, δεν παίρνανε κάρτες. Τούς είχαν δώσει μάλιστα και ημερομηνία απόλυσης αν συνέχιζαν την άρνησή τους.
Οι δύο ευλαβείς αδελφοί απευθύνθηκαν στην Εκκλησία και σε διάφορους ιερείς ζητώντας συμβουλή γιά το τί έπρεπε να κάνουν. Ο ένας ιερέας έλεγε στον κύριο …
– Έλα, καημένε τώρα, πάρε την κάρτα, δεν είναι τίποτα αυτό. Έχεις και 4 παιδιά. Τί άλλο μπορείς να κάνεις;
Άλλος έλεγε άλλα κλπ , τον μπέρδεψαν τόσο πολύ τον άνθρωπο ώστε στο τέλος αποφάσισε να πάει στο Άγιο Όρος στον π.Παϊσιο. Τού διηγήθηκε τα συμβάντα και τις απειλές τού Υπουργού, και τού έδειξε και την κάρτα.
Την πήρε ο γέροντας στο χέρι του και αφού την περιεργάστηκε προσεκτικά, τού είπε:
– Πρόσεξε. Αυτή η κάρτα είναι απλή. Δεν περιέχει ούτε μαγνητική ταινία, ούτε κάποιον κωδικό από συστήματα bar code και UPC . Μη στενοχωριέστε λοιπόν. Όμως εσείς καλά κάνατε και δεν δεχτήκατε αυτό το σύστημα, γιατί πίσω του κρύβεται άλλο σχέδιο μεγαλύτερο… Μη δεχθείτε λοιπόν τις κάρτες ως το τέλος !
Τού είπε τότε, ο κύριος ….,
-Γέροντα, ο υπουργός με απειλεί ότι θα με απολύσει σε λίγες μέρες αν δεν δεχτώ.
Κι΄ ο π. Παϊσιος τού είπε:
– Εσύ, κάνε αυτό πού βλέπεις ότι αναπαύει τον Χριστό μας και την συνείδησή σου, και ο υπουργός, αν επιμείνει και συνεχίσει, δεν θα προλάβει να πραγματοποιήσει ούτε την απειλή του προς εσένα ούτε να εφαρμόσει το αντίχριστο σχέδιό του…
Έφυγε ο κύριος … από το Άγιο Όρος γεμάτος εμπιστοσύνη στον Χριστό, αλλά και στις ευχές τού Γέροντα. Από το υπουργείο τού ήλθε μία κλήση πού καλούσε τον συνάδελφό του και τον ίδιο σε απολογία, μέσα σε συγκεκριμένη ημερομηνία.
Όμως, πριν έλθει η ημερομηνία αυτή, έφυγε ο υπουργός από την θέση του και η τότε… κυβέρνηση έπεσε !…
Ο επόμενος υπουργός ξήλωσε όλα τα μηχανήματα, διότι τα θεώρησε ότι παραβίαζαν την ελευθερία τού ατόμου, και τα στοίβαξε στο υπόγειο τού υπουργείου όπου και παραμένουν μέχρι σήμερα…”
( από το βιβλίο ” Σκεύος εκλογής” σελ.66-67)
***
Εσύ να προσέχεις πολύ!
Όταν είχε παρουσιαστεί το ζήτημα των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων, ο κύριος Λ… είχε πάρα πολύ προβληματιστεί, γιατί άκουγε διάφορες γνώμες από πολλούς ανθρώπους και δεν μπορούσε να καταλάβει που βρίσκονταν η αλήθεια. Αποφάσισε να επισκεφθεί τον Γέροντα και να τον ρωτήσει για όλα αυτά και για τον αριθμό 666.
Ο Γέροντας μεταξύ άλλων του εξήγησε κι αυτό:
– Ο αριθμός αυτός είναι του αντιχρίστου και με κανένα τρόπο κανείς μας δεν πρέπει να δεχτούμε να πάρει αυτή την ηλεκτρονική ταυτότητα. Ακόμη και τις πιστωτικές κάρτες δεν πρέπει να τις παίρνουμε, γιατί πίσω στην μαύρη μαγνητική ταινία, που έχουν, περιέχεται ο κώδικας και το γραμμικό σύστημα με το 666. Αυτά όμως δεν φαίνονται με γυμνό μάτι. Μόνο το ηλεκτρονικό κομπιούτερ τα διαβάζει… Εσύ να προσέχεις καλά και να μην παρασύρεσαι στο τι λέει ο ένας κι ο άλλος, γιατί ο καθένας είναι ελεύθερος να λέει ό,τι θέλει, όμως εμείς πρέπει να υποτάξουμε την ακοή μας μόνο στο θέλημα του Θεού και στο τι μας έχει πει διά των Γραφών. Θα σου φέρω ένα παράδειγμα, για να καταλάβεις πόσο πρέπει να προσέχουμε:
Για να γίνει ένα παιδί χριστιανός τι του λέει ο πάπας να πει; Αποτάσσομαι τον σατανά. Το μικρό δεν λέει ούτε “ναι ” ούτε “όχι ” , μόνο κλαίει. Τότε τί κάνει ο ιερέας; Το βουτάει στο νερό και διαβάζοντας τις ευχές κατεβαίνει το Άγιο Πνεύμα και, χωρίς να γνωρίζει το παιδί, κατοικεί πλέον μέσα του το Άγιο Πνεύμα και γίνεται χριστιανός έχοντας έτσι για πάντα μαζί του την Θεία Χάρη. Τώρα, αν κάποιος δεν δείχνει την απαιτούμενη προσοχή, όταν σφραγιστεί- έστω και εν αγνοία του- φεύγει από πάνω του η Θεία Χάρη και μπαίνει στην θέση της η δαιμονική ενέργεια. Και για την άγνοια, η οποία έγινε αιτία να σφραγιστεί, φταίει ο ίδιος, επειδή δεν φρόντισε να μάθει, ενώ οι προφήτες μας, οι απόστολοι και ο Κύριος μας μας έχουν ενημερώσει για όλ ‘ αυτά. Όμως τί θα μας πει, όταν του πούμε ότι δεν γνωρίζαμε; “υπόκειται, το μεν πρόσωπον του ουρανού γιγνώσκετε διακρίνειν, τα δε σημεία των καιρών ου δύνασθε γνώναι;” (Ματθ. κεφ. ιστ, 3)
Σκεύος εκλογής, σελ 218
***
Όσο θα περνάει ο καιρός, όλο και πιο δύσκολα θα γίνονται τα πράγματα. Ο Χριστός ήξερε πως θα ήταν, μας προειδοποιεί εκ των προτέρων, ώστε να γνωρίζουμε και να προετοιμαζόμαστε έτσι ώστε να μην ακολουθούμε την πλειοψηφία που πηγαίνει στην άβυσσο.
~ Πατριάρχης Παύλος της Σερβίας
πηγή