Στον κεντρικό κορμό του πολιτισμού του κάθε Έθνους, κοντά στη ρίζα του, βρίσκεται το “story telling” οι ιστορίες, οι μύθοι, τα έπη του.
Αν εμείς και οι προηγούμενοί μας, προλάβαμε τον καραγκιόζη, τη Φρουτοπία, του κουτιού τα παραμύθια, τον Κλουβιο και την Σουβλίτσα, τον Μικρό Ήρωα, τα νέα παιδιά δεν έχουν καμμία εικόνα από αυτά και κυρίως, έχουν αναπτύξει ένα ψυχικό και νοητικό υπόβαθρο μαζί με αισθητική που τους είναι αδύνατο να τα παρακολουθήσουν πλέον. Και τι θα μπορούσαμε σήμερα να περιμένουμε από την αλλοτριωμένη “πνευματική” ζωή του τόπου μας να δημιουργήσει για τα παιδια; τον σούπερ-ήρωα ελληνογκανέζο Μομπούτου που έμαθε ελληνικά σε μια νύχτα, ή την Φαμπιάν, την διεμφυλική φώκια από την Αλόννησο που έγινε βίγκαν;
Το κινέζικο κράτος που έχει διδαχθεί από τις αποτυχίες του παρελθόντος (Πολιτιστική επανάσταση του Μάο) αλλά και από τα παραδείγματα της Δύσεως, άφησε τα πράγματα να κυλήσουν υπέρ του. Η Κινεζική κινηματογραφική σχολή άνθισε, παρήγαγε λουλούδια, σπουδαίους ηθοποιούς και ωραίες ταινίες που εξηγαγαν προς την Δύση την Κινεζική κουλτούρα και αφήγημα του τρόπου ζωής τους. Δημιουργήθηκε μια υποδομή που σιγά σιγά θα εργαλειοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο που το πράττει και η Δύση τόσες δεκαετίες.
Η ταινία αφορά την μία από τις “Τέσσερις Ασιατικές Τίγρεις” όπως αποκαλούνται τα τέσσερα προπυργια της Δύσεως, με τα οποία κρατούν περιχαρακωμένη την Κίνα οι δυτικές δυνάμεις. Η μισή Κορέα, η νήσος της Ταϊβαν, το Χονγκ Κονγκ και η Σινγκαπούρη. Είναι τα τέσσερα σημεία στα οποία το δυτικό φιλελεύθερο σύστημα συγκέντρωσε τις δυνάμεις του ώστε να δημιουργήσει ανασχετικούς οικονομικούς πυρήνες, ανταγωνιστικούς προς το κινέζικο υβριδικό οικονομικό σύστημα.
Η Κίνα δημιουργεί πλέον ταινίες, στις οποίες σιγά σιγά ενσταλάζει το δικό της δίκαιο, δημιουργώντας το αφήγημα που χρειάζεται ο λαός για να αποδεχθεί και να στηρίξει τις πολιτικές του κράτους που δείχνει αποφασισμένο να ανακτήσει τα εδάφη του από τις δυτικές αποικιακές δυνάμεις, που ακόμα και σήμερα καταπατούν την Κινεζική γη δια των αντιπροσώπων τους.
Διότι και η Ταϊβάν μπορεί μεν να κυριευθηκε αρχικά από τους Κινέζους εθνικιστές, αλλά δεν αποτελεί επ’ ουδενί έναν εθνικιστικό παράδεισο αλλά μάλλον έναν καθρέφτη των Δυτικών κοινωνιών με κινεζικό πρόσωπο, εξαρτημένη βεβαίως από την ισχύ της Δύσεως.
Βλέπουμε μόνο την αρχή των πραγμάτων…
Κάθε ιστορία έχει δύο όψεις κι εμείς ως τώρα βλέπαμε μόνο την Δυτική…
https://proskynitis.blogspot.com/2022/08/blog-post_39.html