• agios-paisios-eikones-vivlia
    Άγιος Παΐσιος
    Μεγάλη ποικιλία από Βυζαντινές εικόνες και βιβλία με τον Άγιο Παΐσιο τον Αγιορείτη στο ixnk.gr
  • FACEBOOK-TEST16
    Ορθόδοξη Βιβλιοθήκη
    Στο eikonia.gr θα βρείτε πολύ μεγάλη ποικιλία σε Ψυχωφελή και Πνευματικά βιβλία καθώς και βίους Αγίων...
  • FACEBOOK-PART34
    Μοναστηριακά κρασιά
    Μοναστηριακά κρασιά εξαιρετικής ποιότητας από τις Ιερές Μονές του Αγίου Όρους και των Μετεώρων.
  • agiosiakovostsalikisixnk
    Άγιος Ιάκωβος Τσαλίκης
    Βυζαντινές εικόνες και βιβλία με τον Άγιο Ιάκωβο Τσαλίκη
  • mentagion-taxiarxis-mantamadou
    Ταξιάρχης Μιχαήλ - Μενταγιόν
    Μενταγιόν με αλυσίδα από ανοξείδωτο ατσάλι, με τον Ταξιάρχη Μιχαήλ (Μανταμάδου) Διαστάσεις μενταγιόν:...
Πας Εκκλησία; Εσύ μπορεί να μην θυμάσαι πόσο συχνά, οι εταιρείες όμως γνωρίζουν...

Πας Εκκλησία; Εσύ μπορεί να μην θυμάσαι πόσο συχνά, οι εταιρείες όμως γνωρίζουν…

Πας Εκκλησία; Εσύ μπορεί να μην θυμάσαι πόσο συχνά, οι εταιρείες όμως γνωρίζουν…

– Το πόσο προσεκτικά παρακολουθούσαν τη λειτουργία, μπορούν να το μάθουν;
– Πόσα χρήματα έριξαν στο παγκάρι, μπορούν να το μάθουν;
Μην ανησυχείτε, υπάρχουν συστήματα και για αυτά. Σιγά-σιγά εφαρμόζονται.
Για παράδειγμα, στην Κίνα δοκιμάζονται συστήματα καταγραφής του βαθμού προσοχής των μαθητών στο μάθημα
στη Σουηδία, στο Βέλγιο και στην Αγγλία ήδη οι πιστοί ρίχνουν “κέρματα” στο ηλεκτρονικό παγκάρι με την Κάρτα τους .

the verge: Το 2018, ο πρώην “στρατηγός” της προεκλογικής εκστρατείας του Trump, Steve Bannon, χρησιμοποίησε δεδομένα τοποθεσίας (θέσης) κινητών τηλεφώνων, για να στείλει προεκλογικές διαφημίσεις για τον Trump σε ανθρώπους που το κινητό τους δείχνει ότι εκκλησιάζονται – σύμφωνα με αυτά τα δεδομένα τοποθεσίας (θέσης) που καταγράφει το κινητό -, αναφέρει σε μια έκθεσής της η ThinkProgress Friday.

“Στέλνουμε ένα μήνυμα από την CatholicVote, όχι για να ψηφίσουμε για έναν συγκεκριμένο υποψήφιο”, δήλωσε ο Bannon. “Αλλά όλοι οι Καθολικοί πρέπει να βγουν έξω και να κάνουν το καθήκον τους, να κάνουν κάτι για να υποστηρίξουν τον Πρόεδρο Trump.”

Η αποκάλυψη προέρχεται από μια διαγραμμένη σκηνή από το The Brink, ένα ντοκιμαντέρ του Alison Klayman που επικεντρώνεται στις προσπάθειες του Bannon να κινητοποιήσει την άκρα δεξιά στις ενδιάμεσες εκλογές του 2018. Σε συνέντευξή του στο Klayman, ο Bannon λέει ότι συνεργάστηκε με τη συντηρητική ομάδα CatholicVote για να χρησιμοποιήσει δεδομένα τοποθεσίας που έλαβε από τις εταιρείες (κινητής;), για να στείλουν στοχευμένες διαφημίσεις σε άτομα που είχαν πρόσφατα εκκλησιαστεί σε Ρωμαιοκαθολικές εκκλησίες στο Dubuque της Αϊόβα.

“Εάν το τηλέφωνό τους ήταν ποτέ σε Καθολική εκκλησία, είναι εκπληκτικό, έλαβαν αυτό το μηνυμα”, δήλωσε ο Bannon. “Κυριολεκτικά, μπορούν να γνωρίζουν ποιος ήταν σε μια Καθολική εκκλησία και πόσο συχνά”, πρόσθεσε ο Μπάντον. “Και όλα αυτά τα στοιχεία ήταν ξεδιαλεγμένα (κατηγοριοποιημένα/ομαδοποιημένα).”

Όταν ρωτήθηκε που βρήκε αυτά τα δεδομένα, ο Bannon είπε στους Klayman “από τις τηλεφωνικές εταιρείες”, και συνέχισε, “και οι πωλητές δεδομένων τα πωλούν”…

https://www.theverge.com
http://id-ont.blogspot.com