Woke παράνοια τέλος: Η μπύρα Bud επιστρατεύει μουσάτους και μυώδεις για να σωθεί από το ναυάγιο της drag queen διαφήμισης
Τους Peyton Manning (παίκτης μπέιζμπολ), Post Malone (ράπερ) και Shane Gillis (stand-up κωμικός) επιστρατεύει η Bud Light για μετά το πρωτοφανές ναυάγιο που προκάλεσε η woke παράνοια στην οποία συνείσφερε, σε μία προσπάθεια να κερδίσει πίσω το καταναλωτικό κοινό της.
Η γνωστή μπύρα είναι σε «τιμωρία» από τους καταναλωτές, από τον Μάρτιο του 2023, όταν τα σαΐνια της Bud Light είχαν την ιδέα για μια διαφήμιση υπέρ των τρανσέξουαλ στην οποία εμφανίζεται η Drag Queen Dylan Mulvaney.
Η τρανς Mulvaney, πόζαρε με ένα κουτάκι Bud Light μέσα σε μπανιέρα γεμάτη με αφρόλουτρο, σε μια προσπάθεια μάρκετινγκ της Bud Light να αλλάξει τα στοχευμένα δημογραφικά στοιχεία του πελατολογίου της.
Στον απόηχο της διαφήμισης, η μητρική Anheuser Busch υπέστη απώλεια 4 δισ. δολαρίων στην κεφαλαιοποίηση μέσα σε μία εβδομάδα, ενώ ακολούθησε και διψήσια πτώση στις πωλήσεις τους επόμενους μήνες.
Έκτοτε όμως, ο πλανήτης γυρίζει την πλάτη του στη woke παράνοια, με τους εταιρικούς κολοσσούς να βάζουν τέλος στα λεγόμενα «DEI». Πολλά συνέβαλαν στην επιστροφή στη λογική, με κυριότερο την εκλογή του Donald Trump στις ΗΠΑ.
Μερικά μόνο παραδείγματα είναι η Microsoft, Ford, Harley Davidson, με την τελευταία να τα «μαζεύει» κακήν-κακώς μετά την κατακραυγή από τους αθεράπευτα μηχανόβιους.
Η Bud Light τελικά πραγματοποίησε και αυτή «στροφή», αλλάζοντας τελείως την καμπάνια της.
Κι επειδή ένα βίντεο… ισούται με χίλιες λέξεις:
Το τώρα….
Big Men on Cul-de-Sac know how to get the party started… and that’s exactly what they’re doing in our new Super Bowl LIX commercial pic.twitter.com/ikXx4o7Fod
— Bud Light (@budlight) January 31, 2025
Ένα χρόνο πριν…
πηγή