Αυτοκρατορική… εκτόξευση: Οι «Μαύρες Τρύπες» των Ρώσων είναι stealth με πυραύλους Kalibr – Τρόμος ΗΠΑ από τα νέα υποβρύχια
Το υποβρύχιο Kilo II είναι γνωστό για τις stealth ικανότητές του και την προηγμένη τεχνολογία του, καθιστώντας το σημαντικό πλεονέκτημα για τις ρωσικές ναυτικές επιχειρήσεις.
Τα ντίζελ-ηλεκτρικά υποβρύχια των Ρώσων που ανήκουν στο Project 636.3, έχοντας το παρατσούκλι «Μαύρες Τρύπες» λόγω της μυστικότητάς τους, θα επεκτείνουν τις δυνατότητες του ρωσικού στόλου του Ειρηνικού.
Το υποβρύχιο Kilo II είναι γνωστό για τις stealth ικανότητές του και την προηγμένη τεχνολογία του, καθιστώντας το σημαντικό πλεονέκτημα για τις ρωσικές ναυτικές επιχειρήσεις.
Ο αντίκτυπος των υποβρυχίων και οι δυνατότητες τους αξιολογήθηκαν σε δημοσίευση της αμερικανικής έκδοσης The National Interest (TNI) όπου παραδέχεται τη μοναδικότητα αλλά την υπεροχή τους…
Σημειώνεται ότι τα πλοία που εμπεριέχονται στο Project 636.3, και ονομάζονται Kilo II στη Δύση, διακρίνονται για τις δυνατότητες stealth, για την μεγάλη εμβέλεια καταστροφής στόχων και τα σύγχρονα όπλα που διαθέτουν.
“Τα υποβρύχια Kilo II θα επεκτείνουν τις δυνατότητες του ρωσικού στόλου του Ειρηνικού.
Αν και αναφέρεται συχνά ως “Ξεχασμένος Στόλος”, ο οποίος δημιουργήθηκε το 1731 ως τμήμα του Αυτοκρατορικού Ρωσικού Ναυτικού, υπογραμμίζει την αυξημένη εστίαση της Μόσχας στις περιοχές Ινδο-Ειρηνικού και Αρκτικής”, σχολιάζει η δημοσίευση των Αμερικανών.
Ο στόλος του Ειρηνικού έχει ήδη παραλάβει πέντε υποβρύχια Project 636.3 και το έκτο υποβρύχιο βρίσκεται υπό δοκιμή.
Τα πλοία του εν λόγω έργου φέρουν πυραύλους κρουζ της οικογένειας Kalibr.
Τον Μάρτιο 2025, το αμερικανικό περιοδικό TNI παραδέχθηεκ επίσης ότι τα ρωσικά υποβρύχια Project 636.3 είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα ναυτικά προγράμματα στη σύγχρονη ιστορία.

Μοναδικά χαρακτηριστικά
Τα υποβρύχια Project 636 είναι εξοπλισμένα με έξι τορπιλοσωλήνες των 533 mm και μπορούν να μεταφέρουν έως και 18 όπλα.
Τα ντίζελ-ηλεκτρικά υποβρύχια των Ρώσων που ανήκουν στο Project 636.3, έχοντας το παρατσούκλι «Μαύρες Τρύπες» λόγω της μυστικότητάς τους, θα επεκτείνουν τις δυνατότητες του ρωσικού στόλου του Ειρηνικού.
Το υποβρύχιο Kilo II είναι γνωστό για τις stealth ικανότητές του και την προηγμένη τεχνολογία του, καθιστώντας το σημαντικό πλεονέκτημα για τις ρωσικές ναυτικές επιχειρήσεις.
Ο αντίκτυπος των υποβρυχίων και οι δυνατότητες τους αξιολογήθηκαν σε δημοσίευση της αμερικανικής έκδοσης The National Interest (TNI) όπου παραδέχεται τη μοναδικότητα αλλά την υπεροχή τους…
Σημειώνεται ότι τα πλοία που εμπεριέχονται στο Project 636.3, και ονομάζονται Kilo II στη Δύση, διακρίνονται για τις δυνατότητες stealth, για την μεγάλη εμβέλεια καταστροφής στόχων και τα σύγχρονα όπλα που διαθέτουν.
“Τα υποβρύχια Kilo II θα επεκτείνουν τις δυνατότητες του ρωσικού στόλου του Ειρηνικού.
Αν και αναφέρεται συχνά ως “Ξεχασμένος Στόλος”, ο οποίος δημιουργήθηκε το 1731 ως τμήμα του Αυτοκρατορικού Ρωσικού Ναυτικού, υπογραμμίζει την αυξημένη εστίαση της Μόσχας στις περιοχές Ινδο-Ειρηνικού και Αρκτικής”, σχολιάζει η δημοσίευση των Αμερικανών.
Ο στόλος του Ειρηνικού έχει ήδη παραλάβει πέντε υποβρύχια Project 636.3 και το έκτο υποβρύχιο βρίσκεται υπό δοκιμή.
Τα πλοία του εν λόγω έργου φέρουν πυραύλους κρουζ της οικογένειας Kalibr.
Τον Μάρτιο 2025, το αμερικανικό περιοδικό TNI παραδέχθηεκ επίσης ότι τα ρωσικά υποβρύχια Project 636.3 είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα ναυτικά προγράμματα στη σύγχρονη ιστορία.

Μοναδικά χαρακτηριστικά
Τα υποβρύχια Project 636 είναι εξοπλισμένα με έξι τορπιλοσωλήνες των 533 mm και μπορούν να μεταφέρουν έως και 18 όπλα.
Είναι σε θέση να εκτοξεύουν διάφορα μοντέλα τορπίλης, όπως τις Type 53, TEST-71 και USET-80, και πυραύλους κρουζ Klub-S.
Το Project 636.3 μπορεί επίσης να εκτοξεύει την παραλλαγή Kalibr-PL. Επιπλέον, μπορούν να μεταφέρουν έως και 24 νάρκες στη θέση των τορπιλών και διαθέτουν σύστημα MANPADS για αεράμυνα.
Η πρόωση επιτυγχάνεται μέσω δύο κινητήρων ντίζελ που φορτίζουν τις μπαταρίες και ενός ηλεκτρικού κινητήρα όταν το υποβρύχιο είναι βυθισμένο. Μια προπέλα επιτρέπει μέγιστη ταχύτητα 12 κόμβων στην επιφάνεια και έως 20 κόμβους κάτω από το νερό.
Το μέγιστο λειτουργικό βάθος είναι 300 μέτρα, με τυπικές λειτουργίες να γίνονται σε βάθος 240 μέτρων για ασφάλεια.
www.bankingnews.gr