• FACEBOOK-TEST5
    Εργόχειρα - Σταυροί
    Στο κατάστημά μας www.eikonia.gr θα βρείτε σταυρούς όλων των ειδών σε μεγάλη ποικιλία. Ασημένιοι, επίχρυσοι,...
  • FACEBOOK-PART34
    Μοναστηριακά κρασιά
    Μοναστηριακά κρασιά εξαιρετικής ποιότητας από τις Ιερές Μονές του Αγίου Όρους και των Μετεώρων.
  • FACEBOOK-TEST16
    Ορθόδοξη Βιβλιοθήκη
    Στο eikonia.gr θα βρείτε πολύ μεγάλη ποικιλία σε Ψυχωφελή και Πνευματικά βιβλία καθώς και βίους Αγίων...
  • proseyxhtariokatanyktiko-3
    Προσευχητάριον Κατανυκτικόν
    Προσευχητάριον Κατανυκτικόν - Αγίου Νεκταρίου Πενταπόλεως   "Βασισμένη στην ψαλμική έκφραση «επτάκις...
  • togerontikotoyagioyoroys
    Το Γεροντικό του Αγίου Όρους
    Το Γεροντικό του Αγίου Όρους (Ανδρέου Μοναχού Αγιορείτη) - Αφηγήσεις από τη ζωντανή παράδοση της ερημικής...
Αυτός είναι ο νέος κινητήρας εσωτερικής καύσης που κατασκεύασαν οι Ρώσοι

Αυτός είναι ο νέος κινητήρας εσωτερικής καύσης που κατασκεύασαν οι Ρώσοι

Αυτός είναι ο νέος κινητήρας εσωτερικής καύσης που κατασκεύασαν οι Ρώσοι

Κόντρα στο ρεύμα της εποχής, κυριολεκτικά και μεταφορικά, στη Ρωσία δουλεύουν πυρετωδώς πάνω σε τεχνολογίες παραδοσιακών κινητήρων!

Έτσι, εν έτει 2024, επέλεξαν την έκθεση Motojaro 2024 που έλαβε χώρα στη Μόσχα, για να παρουσιάσουν με κάθε επισημότητα τον κινητήρα Gimura 1000s! Μία μονάδα που δημιουργήθηκε για τετράτροχα, snowmobiles ή ακόμα και για θαλάσσια σκάφη.

Πρόκειται για έναν τρικύλινδρο κινητήρα, πράγμα που από μόνο του μαρτυρά πως τάσσεται κόντρα στην τάση ακόμα και σχετικά με τις μονάδες εσωτερικής καύσης. Τόσο η κεφαλή όσο και το μπλοκ του είναι κατασκευασμένα από ελαφρύ κράμα με βάση το αλουμίνιο, με την VAZ να έχει ενεργή συμμετοχή στο project, με τα Made in Russia εξαρτήματα να αποτελούν το 75% του κινητήρα.

Κατά την παρουσίαση του Gimura 1000s τονίστηκε πως δεν βασίστηκε σε κινέζικο project αλλά πως δημιουργήθηκε από λευκό χαρτί. Και για την εξέλιξή τους από το μηδέν, χρειάστηκε περίπου ένα εκατομμύριο ευρώ αλλά θα χρειαστούν επιπλέον επενδύσεις για να στηθεί γραμμή παραγωγής – έστω και σε μικρή κλίμακα. Με τους δημιουργούς του να στοχεύουν σε 300 μονάδες σε μηνιαία βάση.

Αυτός είναι ο νέος κινητήρας εσωτερικής καύσης που κατασκεύασαν οι Ρώσοι

Προς το παρόν, ο Gimura 1000s είναι ατμοσφαιρικός κινητήρας, που ζυγίζει 60 κιλά και προσφέρει 105 ίππους ισχύος και 106 Nm ροπής. Όχι κι άσχημα αν δεν μπει κάτω από το καπό αυτοκινήτων. Εκεί όμως μπορεί να δούμε το επόμενο βήμα του project, την υπέρ-τροφοδοτούμενη έκδοση, που θα προσφέρει 185 άλογα. Αλλά φυσικά, αυτό αποτελεί ακόμα μόνο θεωρία.