• proseyxhtariokatanyktiko-3
    Προσευχητάριον Κατανυκτικόν
    Προσευχητάριον Κατανυκτικόν - Αγίου Νεκταρίου Πενταπόλεως   "Βασισμένη στην ψαλμική έκφραση «επτάκις...
  • FACEBOOK-PART34
    Μοναστηριακά κρασιά
    Μοναστηριακά κρασιά εξαιρετικής ποιότητας από τις Ιερές Μονές του Αγίου Όρους και των Μετεώρων.

Έτοιμα τα ραντάρ της νέας τάξης που θα δούμε στους δρόμους

Τα νέα ραντάρ διαθέτουν θερμική κάμερα και θα βοηθήσουν το κράτος στην συλλογή πληροφοριών και τον έλεγχο συγκεκριμένων λωρίδων κυκλοφορίας
Όπως αναφέρει το carandmotor.gr, η πόλη της Λυών στη Νοτιοανατολική Γαλλία θα πειραματιστεί με μία νέα τεχνολογία για τον έλεγχο των λωρίδων που προορίζονται για τους χρήστες carpooling.

Οι Αρχές αντιμετωπίζουν πρόβλημα στις πόλεις που εφαρμόζεται το carpooling, καθώς δεν μπορούν να ελέγξουν με επιτυχία την σωστή τήρηση κυκλοφορίας στις λωρίδες που προορίζονται το συγκεκριμένο είδος μετακίνησης.

Για αυτό τον λόγο, η πόλη της Λυών θα χρησιμοποιήσει από τις αρχές του δεύτερου εξαμήνου ορισμένα ραντάρ νέου τύπου που θα διαθέτουν θερμική κάμερα για τον έλεγχο του αριθμού των επιβατών σε κάθε όχημα που χρησιμοποιεί λωρίδα για χρήστες carpooling.

Ο περιφερειακός της Λυών διαθέτει λωρίδες για χρήστες carpooling, με τα οχήματα που κινούνται σε αυτές να πρέπει να μεταφέρουν τουλάχιστον δύο επιβάτες. Σε αυτές τις λωρίδες μπορούν να κινούνται ακόμα τα ταξί, τα Express λεωφορεία και τα οχήματα μηδενικών ρύπων που φέρουν ειδική αυτοκόλλητη σήμανση.

Η τοποθέτηση των συγκεκριμένων προηγμένων ραντάρ αποτελεί μέρος ένα μεγάλου κρατικού σχεδίου για την πόλη της Λυών, με σκοπό τον πειραματισμό αυτής της νέας τεχνολογίας μέχρι το τέλος του έτους.

 

Πιο συγκεκριμένα, προβλέπεται μία περίοδος «χάριτος» και πειραματισμού για την σωστή και αποτελεσματική χρήση των καινούριων ραντάρ, αφού εκτός από την καταμέτρηση του αριθμού των επιβατών στα οχήματα, θα πρέπει να φωτογραφίζουν με ακρίβεια τις πινακίδες κυκλοφορίας των παραβατών. Όπως μάλιστα αναφέρουν και οι τοπικές Αρχές, για να πάρουν έγκριση λειτουργίας τα νέου τύπου ραντάρ θα πρέπει να έχουν περιθώριο σφάλματος μικρότερο από 4%.

Επιπλέον όμως, οι νέες κάμερες θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη και ορισμένες ειδικές περιπτώσεις, όπως μωρά που κάθονται στα καθίσματα με ανάποδη φορά. Ακόμα, τα φιμέ παράθυρα των αυτοκινήτων δεν θα πρέπει να δημιουργούν δυσκολίες στην λήψη των πληροφοριών.

 

https://www.carandmotor.gr