Γιώργος Παύλος: ”Νομίζω πως είναι η αρχή του σφραγίσματος που διαβάζουμε στην αποκάλυψη”

Το Τρίτο Μέρος της συνέντευξης
του καθηγητή φυσικής και φιλοσοφίας ΔΠΘ
Γιώργου Παύλου
στους διαχειριστές του ιστότοπου Ρωμιοί της Πόλης
Γιώργο Θαλάσση & Κώστα Κλωνή

-ΡτΠ: ποια είναι η άποψή σας για τις νέες ψηφιακές ταυτότητες και τον λεγόμενο μετά-άνθρωπο;

Νομίζω πως είναι σαφώς η αρχή του σφραγίσματος που διαβάζουμε στην αποκάλυψη. Στην ουσία τους όλα αυτά είναι έκφραση του μίσους του Σατανά προς τον Χριστό και προς τον άνθρωπο. Δυστυχώς ακόμη και εμείς οι Έλληνες λαϊκοί και ρασοφόροι συχνά δεν πιστεύουμε αληθινά στο ευαγγέλιο. Βλέπουμε να συμβαίνουν όλα όσα γράφονται μέσα σε αυτό το ιερό βιβλίο και νομίζουμε πως είναι ψέμα. Οι άνθρωποι δεν αντιλαμβάνονται την κρισιμότητα των ημερών. Θα καταργηθεί η ελευθερία των ανθρώπων και πνευματικά και υλικά. Ο μετανθρωπισμός είναι δαιμονική έμπνευση και μίσος προς τον άνθρωπο. Τα όργανα του κακού είναι διεστραμμένα πνεύματα τύπου Κλάους Σβάαμπ, και των οπαδών του Χαράρι, Μπιλ Γκέϊτζ κλπ. που υπηρετούν πιστά τον σατανά. Θέλουν να καταργήσουν τον άνθρωπο ως ελεύθερο πλάσμα και θέλουν να τον μεταποιήσουν σε ένα ρομπότ πλήρως ελεγχόμενο από τους αλγορίθμους και τα όργανα της Νέας Τάξης, που ελέγχει την επιστήμη και την τεχνολογία. Το κακό είναι μονότονα το ίδιο. Έλεγχος, φόβος, διαίρεση, σύγκρουση, απειλή, πόλεμος. Τώρα το κακό διεισδύει μέσα στην ψυχή και στο πνεύμα των ανθρώπων. Οι άνθρωποι γίνονται οι ίδιοι αυτόχειρες νομίζοντας πως είναι ελεύθεροι, ενώ στην ουσία οδηγούν εκούσια τον εαυτό τους στον θάνατο. Δυστυχώς οι επίσκοποι και οι ρασοφόροι αλλά και όλοι οι χριστιανοί που έχουν αποδεχθεί τον έλεγχο και συμπράττουν με τη Νέα Τάξη είναι οι ίδιοι σίγουρα ακουσίως και ασυνειδήτως, το μέσο για να οδηγηθεί η ανθρωπότητα στην πλέον φρικτή σελίδα της ιστορία της. Ιδιαίτερα στην Ελλάδα οι χριστιανοί έχουν τεράστια ευθύνη. Στην ουσία αποδεικνύονται πως δεν πιστεύουν αληθινά στον Χριστό και στο ευαγγέλιο διότι έχουν αποδεχθεί τον φόβο του θανάτου και έχουν υποταχθεί στα όργανα του κακού. Έχουν χάσει το θάρρος των εμπρός στον θάνατο και τρέχουν να σωθούν ζητώντας βοήθεια από αυτούς που σχεδίασαν και την κορωνοκρατία και τα εμβόλια για να ελέγξουν την ανθρωπότητα μέσω του φόβου και μέσω της τεχνολογίας. Ξεχνώντας σαφώς και οι καλοί επίσκοποι μας και οι καλοί χριστιανοί μας πως ο Χριστός έξω βάλει τον φόβο και ότι είναι ο μόνος που έχει εξουσία να δίδει ζωή και υγεία.

-ΡτΠ: Είστε πρώτα Έλληνας ή Ορθόδοξος Χριστιανός;

Καταρχάς δεν υπάρχει ένας Έλληνας. Διότι χιλιάδες χρόνια ο Έλληνας είναι χριστιανός. Αλλά και προ Χριστού άλλο ο Έλληνας των μυθικών χρόνων και άλλο των ώριμων φιλοσοφικών χρόνων αλλά και άλλο μετά των ελληνιστικών χρόνων και άλλο όταν ο Έλληνας γίνεται χριστιανός. Βεβαίως υπάρχει μια συνέχεια στο ελληνικό φαινόμενο που σχετίζεται άμεσα και με το χριστιανικό φαινόμενο. Νομίζω πως στο βάθος δεν υπάρχει αντίθεση στα δύο. Ο αληθινός Έλληνας είναι και αληθινός ορθόδοξος χριστιανός. Και ο αληθινός ορθόδοξος χριστιανός είναι και αληθινός Έλληνας. Διότι τι σημαίνει ότι είσαι Έλληνας; Έλληνας σημαίνει ότι αναζητάς την Αλήθεια και το Νόημα του κόσμου και του ανθρώπου. Αναζητάς το νόημα της ζωής και της ύπαρξης. Τι είναι ο κόσμος; Τι είναι αυτό που πιάνω με τα χέρια μου και αυτό που βλέπω με τα μάτια μου; Για αυτό οι Έλληνες γέννησαν τον πολιτισμό, την επιστήμη τη φιλοσοφία και τη θεολογία. Η απάντηση σε όλα αυτά τα ερωτήματα, για την οποία οι ίδιοι οι Έλληνες βεβαιώθηκαν, δεν είναι άλλη από τον Χριστό. Ο Πυθαγόρας έλεγε πως ο άνθρωπος δεν είναι σοφός αλλά φιλόσοφος. Διότι μόνο ο Θεός είναι Σοφός. Ο άνθρωπος είναι φίλος του Θεού και της Θείας Σοφίας. Για τους Έλληνες ο Θεός ως Αλήθεια είναι «όν» είναι «πράγμα» και «πραγματικότητα». Δεν είναι μια απλή ιδέα στο κεφάλι μας.  Μάλιστα αντιλαμβανόμενοι πως ο Θεός είναι άλλης τάξης πραγματικότητα από τη φυσική πραγματικότητα, τον ταύτισαν με τον Λόγο και το Αγαθό που είναι επέκεινα και της ουσίας, όπως θα δηλώσει ο Πλάτωνας. Οι Έλληνες που αρνήθηκαν τον Χριστό ήσαν κυρίως Ελληνιστές που είχαν χάσει ή δεν απέκτησαν ποτέ την κλασική ελληνική εμπειρία και είχαν διαποτιστεί από τον νεοπλατωνικό Ασιατισμό και τον περσικό και ασιατικό Γνωστικισμό. Οι Έλληνες Πατέρες της Εκκλησίας αντίθετα ήσαν οι πραγματικοί φορείς του κλασικού ελληνισμού από τον Όμηρο μέχρι τους προσωκρατικούς και ακολούθως τον Σωκράτη, τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη, όπου τελειώνει η αρχαία εποχή και περνάμε στους ελληνιστικούς χρόνους. Στους ελληνιστικούς χρόνους ο Ελληνισμός συγχέεται με τον Ασιατισμό και χάνει την καθαρότητα του. Γίνεται μυστικιστικός η λογικοκρατικός. Δηλαδή γίνεται υποκειμενισμός. Επίσης στον κλασικό Ελληνισμό το σώμα και η ύλη  είναι ιερά. Ο Έλληνας τιμά το σώμα και θέλει να σώσει το σώμα. Τιμά τους νεκρούς και θέλει να σώσει τους νεκρούς. Στον Έλληνα ο άνθρωπος είναι και σώμα και ψυχή. Αντίθετα στον Ασιατισμό ο άνθρωπος είναι μόνο ψυχή και το σώμα είναι φυλακή της ψυχής. Αν ο Πλάτωνας έχει κάποια στοιχεία δυσμού διδάσκοντας τη μετενσάρκωση, όμως ποτέ δεν ταυτίζει το σώμα και την ύλη με το κακό. Πολύ περισσότερο ο Αριστοτέλης δίδει εντελώς θετικό νόημα στην ύλη και στο σώμα. Στον κλασικό Ελληνισμό ο Θεός είναι παρών στον κόσμο και στην ιστορία Δεν είναι ιδέα στο κεφάλι των ανθρώπων. Είναι η πραγματική Αιτία των όντων και της φύσεως. Ο Χριστός απέδειξε πως είναι τέλειος Θεός και τέλειος άνθρωπος. Για αυτό ο Έλληνας είναι «αναγκαστικά» χριστιανός. Για τον Έλληνα αν ο Θεός δεν μπορεί να γίνει άνθρωπος τότε ούτε ο άνθρωπος μπορεί να γίνει Θεός. Όταν οι χριστιανοί αρνιόντουσαν ακόμη και την «ελληνικότητα» τους και την «εθνική» τους θρησκεία το έκαναν ως Έλληνες, που είχαν βεβαιωθεί πως ο Χριστός είναι η Όντως Αλήθεια και η όντως Ζωή. Τώρα αν ο Έλληνας καταντήσει μια στενή και στείρα αντίληψη εθνικιστική, φυλετική, ρατσιστική ή ό,τι άλλο, δηλαδή ένας «ψευδοέλληνας», τότε πραγματικά  είμαστε με τον Χριστό και όχι με τον ψευδοέλληνα.

-ΡτΠ: Ποια είναι η γνώμη σας για τα κόμματα της Βουλής; Θα συνεργαζόσασταν ποτέ μαζί τους;

Προφανώς όχι. Τα σημερινά κόμματα εντός της Βουλής αλλά και πολλά εκτός Βουλής αποτελούν την προέκταση στην Ελλάδα της ξένης υποτέλειας και της Νέας παγκόσμιας Τάξης. Δηλαδή της Νέας Παγκόσμιας Αταξίας. Διότι τα κυρίαρχα αυτά κόμματα εντός της Βουλής των Ελλήνων μαζί με τις εκτός Βουλής προεκτάσεις των δεν είναι άλλο από μηχανισμούς που έχει εγκαταστήσει στην Ελλάδα η Νέα Παγκόσμια Τάξη, μέσω μυστικών εταιρειών και λεσχών για να κρατήσει τον ελληνικό λαό διασπασμένο και υποδουλωμένο. Δυστυχώς μεγάλη ευθύνη για αυτή τη συνεχιζόμενη κατάσταση υποδούλωση της Ελλάδος, μέσω μιας εκλόγιμης δικτατορίας, όπως την αποκαλεί ο μεγάλος Έλληνας πολιτικός επιστήμονας Γιώργος Κοντογιώργης, φέρει και ο ίδιος ο ελληνικός λαός, αφού βάζει παρωπίδες στο πνεύμα του και αυτοκτονεί ιστορικά λατρεύοντας ως θρησκεία τα κόμματα αυτά, που τον οδηγούν στην εθνική καταστροφή και στον όλεθρο. Επείγει για αυτό ο ελληνικός λαός να ενωθεί σε ένα υπερκομματικό πολιτικό σώμα άμεσης δημοκρατίας όπως ακριβώς την περιγράφουμε στο τελευταίο μας βιβλίο «Γεωπολιτική της Ρωμανίας και πολιτειολογία της Ρωμιοσύνης».  

-ΡτΠ: Ποιος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος των τελευταίων τριάντα χρόνων σας εκφράζει περισσότερο;

Σίγουρα ο Χριστόδουλος, μολονότι και αυτός ίσως έκανε κάποια πολιτικά λάθη. Όπως για παράδειγμα η υποδοχή του Πάπα στην Ελλάδα. Σίγουρα όμως ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος ήταν μια μεγάλη μορφή ανθρώπου με ψυχή που επάλλετο από την αγάπη και την αγωνία για το μέλλον της Ορθοδοξίας και της Ελλάδας. Όταν μερικές φορές του μιλούσα για τα εθνικά μας θέματα, ιδίως για την Θράκη που ήταν η πατρίδα του, πάντα εδάκρυζε. Σήμερα σαφώς η Εκκλησία της Ελλάδος ορφανεύει από τέτοιες μορφές. Αν εξαιρέσουμε κάποιες ηρωικές μορφές, επισκόπων, ιερέων, μοναχών και ασκητών, που αγωνίζονται ηρωικά για την Ορθοδοξία και για τον Ελληνισμό, έχουμε πραγματικά μια εκκλησιαστική ερήμωση από πρόσωπα. Διότι έχει κυριαρχήσει κι στην Εκκλησία ένας επικίνδυνος καριερισμός και μια όλο και πιο επικίνδυνα διαφαινόμενη στην ορθόδοξη Ελλάδα μορφή Ουνίας. Βέβαια ελπίζουμε πως ο Θεός έχει φυλάξει και για τις δύσκολες αυτές ημέρες τους δικούς του ανθρώπου που θα αναστήσουν τον λαό μας.

Συνεχίζεται…