Η κακοποίηση του Ορθόδοξου λόγου από το κόμμα ΝΙΚΗ για τις πολιτικές του σκοπιμότητες
Τον τελευταίο καιρό ο Ορθόδοξος λόγος έχει τοποθετηθεί από το κόμμα ΝΙΚΗ στο κρεββάτι του προκρούστη της πολιτικής ορθότητας και κατακρεουργείται. Η ζημιά που προκαλείται είναι ανεπανόρθωτη. Καταστρέφεται το ορθόδοξο φρόνημα και κριτήριο. Το καλό και το κακό αντικαθίστανται από το «λογικό», το «δημοκρατικό», το «δικαιωματικό», το «μισαλλόδοξο» και το «ακραίο». Η «θέση της Εκκλησίας», όπως βολεύει το κόμμα ΝΙΚΗ, εντοπίζεται κάπου στο «δημοκρατικό τόξο της εκκλησίας», εκεί που στο ανάλογο πολιτικό σπέκτρουμ αναπαύουν τις αρίδες τους όλα τα συστημικά κόμματα δείχνοντας με το δάχτυλο τους «ακραίους» που τάχαμου επιβουλεύονται την δημοκρατία. Αυτήν την δαιμονική κατάσταση την επιβραβεύουν και Ορθόδοξοι Έλληνες, σα να έπαθαν ξαφνικά λοβοτομή και να ξέχασαν την γλώσσα των Πατέρων της Εκκλησίας.
Ο κ. Θανάσουλας για να υποστηρίξει στο φούλ την προαιρετικότητα (δηλαδή με άλλα λόγια την χορήγηση του Προσωπικού Αριθμού με εξαιρέσεις) επικαλέσθηκε ένα αγαπημένο του ρητό… αγάπη δίχως αλήθεια είναι συμβιβασμός, αλήθεια δίχως αγάπη είναι μισαλλοδοξία. Φυτεύεται εδώ η ταμπέλα του «μισαλλόδοξου» για όσους ρίχνουν πρώτα το βάρος στην ομολογία της αληθείας και δεν κρατούν μία δικηγορίστικη στάση ίσων αποστάσεων μεταξύ της παραλαβής και της μή παραλαβής του Προσωπικού Αριθμού. Πρόκειται για μία πρωτόγνωρα δυσάρεστη εξέλιξη. Το κόμμα που ψηφίστηκε με σημαία τον Άγιο Παΐσιο δείχνει να ταυτίζεται ολοένα και περισσότερο με τις ιδεοληψίες του ‘Διεθνούς Παρατηρητηρίου του Θρησκευτικού Φονταμενταλισμού’, αναζητώντας «ακραίους», «φονταμενταλιστές» και «μισαλλόδοξους» σε όσους διαφωνούν με τις θέσεις της.
Διερωτόμεθα, πόση «αγάπη» και «σεβασμό» για τους ανθρώπους και για την αλήθεια είχε το κόμμα ΝΙΚΗ, όταν με το ψευδές και βολικό πρόσχημα της «ενότητας της κοινωνίας» και του «σεβασμού της ελευθερίας» (τα ίδια που εν πολλοίς χρησιμοποιούν και σήμερα), είχε υποστηρίξει και την αντίστοιχη «προαιρετικότητα» των εμβολίων; Πού ήταν τότε η αλήθεια και η αγάπη; Βγήκαν μπροστά να «σταυρωθούνε» για τους συμπολίτες μας; Πόσες ζωές παρασύρθηκαν και καταστράφηκαν από το βολικό πρόσχημα της «επιλογής» που προωθούσε και η ΝΙΚΗ; Όταν έχεις τηρήσει χλιαρή στάση και δεν έχεις βγει να μιλήσεις ΞΕΚΑΘΑΡΑ στον κόσμο (όπως έκαναν άλλοι) τί σου δίνει τώρα το δικαίωμα να μιλάς για τις παρενέργειες;
Ο Άγιος Παΐσιος ΔΕΝ έβαλε μπροστά και πρώτη την προαιρετικότητα. ΔΕΝ υποστήριζε «το δικαίωμα» του οποιουδήποτε να προβεί σε μία πράξη που ο ίδιος χαρακτήριζε ΠΤΩΣΗ, όπως κάνει ο κ. Θανάσουλας και το κόμμα ΝΙΚΗ. Στα «Σημεία των Καιρών», που έγραψε ο ίδιος ο Άγιος Παΐσιος, δεν αναφέρεται πουθενά η προαιρετικότητα. Μάλιστα, στην αρχή του κειμένου ο Άγιος Παΐσιος αναφέρει το «κοσμικό πνεύμα της σημερινής (σ.σ. θεάς) ελευθερίας» και την «έλλειψη σεβασμού στην Εκκλησία του Χριστού» ως πηγές όλων των κακών σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο. Σε αυτήν την έμπονη επιστολή του Αγίου Παϊσίου τονίζεται επανειλημμένως η αποφυγή παραλαβής της νέας ταυτότητας και του «σφραγίσματος» για πνευματικούς λόγους. Στο «ΛΟΓΟΙ Β – ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ» η προαιρετικότητα προτείνεται ως ΕΣΧΑΤΗ λύση: «Η Εκκλησία πρέπει να πάρη μία θέση σωστή. Να μιλήση, να εξηγήση στους πιστούς, για να καταλάβουν ότι, αν πάρουν την ταυτότητα αυτό θα είναι πτώση. Συγχρόνως να ζητήσει από το κράτος τουλάχιστον να μην είναι υποχρεωτική η νέα ταυτότητα.»
Το κόμμα ΝΙΚΗ το «τουλάχιστον» που αναφέρεται στους ΛΟΓΟΥΣ Β’ το έκανε «μέγιστο», και εστιάζοντας πρωτίστως σε πολιτικά ορθές «λογικές» του τύπου «σεβασμός στο δικαίωμα, σεβασμός στον πολίτη, σεβασμός στην επιλογή, σεβασμός στην ελευθερία», νοθεύει τον ορθόδοξο λόγο και βγάζει το αλάτι από την Ορθοδοξία. Το «δικαίωμα της επιλογής» προπορεύεται της ομολογίας της αληθείας, πράγμα εντελώς αμάρτυρο στην Εκκλησία. Πολλοί συνάνθρωποί μας θα παρασυρθούν να παραλάβουν τον δαιμονικό αριθμό (όπως έκαναν και με το εμβόλιο) επειδή οι χριστιανοί της ΝΙΚΗΣ βγαίνουν και τους λένε ότι αυτό είναι ένα «σεβαστό τους δικαίωμα»!
Είναι σκανδαλώδης έως και ύποπτη η μονόπλευρη και αποσπασματική ερμηνεία του «γράμματος» μίας λέξης ενός αποσπάσματος από ένα βιβλίο, και η παντελής αγνόηση του «πνεύματος» του Αγίου Παϊσίου στην επιστολή που έγραψε ο ίδιος.
Έχετε καταλάβει ή δεν έχετε καταλάβει κυρίες και κύριοι της ΝΙΚΗΣ ότι με την στάση σας βοηθάτε να πέφτουν «στα μαλακά» οι νεοταξικές πολιτικές του Μητσοτάκη;
Ομοίως παραποιείται και το διαχρονικό πνεύμα του Αγίου Όρους με εξαίρεση την τελευταία άνευρη και χλιαρή (και προφανώς αρεστή στη ΝΙΚΗ) επιστολή των 20 ΕΣΠΑλυσοδεμένων Μονών προς τον υπουργό ψηφιακής διακυβέρνησης Δημήτριο Παπαστεργίου, στην οποία δεν έγινε καμμία αναφορά στους πνευματικούς κινδύνους που ελλοχεύουν πίσω από την αποδοχή του Προσωπικού Αριθμού, αλλά αναφέρθηκε ότι συμμερίζονται «τὰς εὐλόγους ἐπιφυλάξεις πολλῶν Ἑλλήνων Πολιτῶν καὶ ἡμῶν τῶν Ἁγιορειτῶν» και προτάθηκε από την Ιερά Κοινότητα να «ἐξετάσητε τὴν δυνατότητα νὰ μὴ ἐκδίδεται ὑποχρεωτικῶς, ἀλλὰ προαιρετικῶς, κατ’ ἐπιλογὴν ἑκάστου πολίτου.»
Υπενθυμίζουμε στον κο Θανάσουλα την Επιστολή της Ιεράς Κοινότητας (3η/16η Μαρτίου του 2015) στον Αναπληρωτή Υπουργό Διοικητικής Μεταρρυθμίσεως Γεώργιο Κατρούγκαλο. Εκεί, μεταξύ των άλλων, η επιστολή αναφέρει ότι η «η ‘Κάρτα του Πολίτη’ … ουσιαστικώς προσβάλλει την θεόσδοτον ελευθερίαν του ανθρωπίνου προσώπου» και εκφράζει την ελπίδα «ότι η έντιμος Ελληνική Κυβέρνησις θα αναθεωρήση την έκδοσιν της ‘Κάρτας του Πολίτη’». Είναι μισαλλόδοξη η Ιερά Κοινότητα κε Θανάσουλα; Μισαλλόδοξη επειδή είπε την αλήθεια αλλά δεν έδειξε τον ανάλογο «σεβασμό» και την ανάλογη «αγάπη» προς εκείνους που θα ήθελαν να «επιλέξουν» την κάρτα του πολίτη; Είναι μισαλλόδοξη η Ιερά Κοινότητα κε Θανάσουλα επειδή αντί να ομιλήσει για προαιρετικότητα, είπε στην κυβέρνηση να αναθεωρήσει;
ΤΟ ΙΔΙΟ και παλαιότερη ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΙΣ της Ιεράς Κοινότητας (2011), Περί της Ηλεκτρονικής Διακυβερνήσεως και της «Κάρτας του Πολίτη». Σε αυτήν, αφού γίνεται μία πιο εκτενής αναφορά στους πνευματικούς και άλλους κινδύνους που ελλοχεύουν, η «Ιερά Κοινότης του Αγίου Όρους….. υποβάλλει θερμή παράκληση προς την Ελληνική Κυβέρνησι να μην προχωρήση στην έκδοσι της ηλεκτρονικής Κάρτας του Πολίτη».
Τί σχέση έχουν τα παραπάνω με αυτά που λέτε στον κόσμο κε Θανάσουλα; Γιατί λέτε ψέματα στον κόσμο ότι «...Το Άγιον Όρος στις επανειλημμένες ανακοινώσεις του λέει … ότι θα πρέπει να μην υπάρχει υποχρεωτικότητα των ταυτοτήτων. Αν θέλει κάποιος να την παραλάβει επειδή θεωρεί ότι είναι κάτι χρήσιμο να είναι ελεύθερος να το κάνει (!!), αλλά όμως, να μην είναι ποτέ η ηλεκτρονική ταυτότητα και ο προσωπικός αριθμός, πόσο μάλλον το σφράγισμα, να μην είναι ποτέ υποχρεωτικό για τον άνθρωπο»;
Και μάλιστα, ενώ εδώ γίνεται κατάφωρη αλλοίωση της διδασκαλίας του Αγίου Παΐσίου και του διαχρονικού πνεύματος του Αγίου Όρους στο θέμα των ταυτοτήτων, ο κ. Θανάσουλας προσθέτει:
«Είναι λοιπόν πράγματα τα οποία νομίζω ότι είναι ξεκαθαρισμένα και κανείς δεν μπορεί να βγει και να παραστήσει ότι είναι υπεράνω των αγίων σε ορθή κρίση και σε αυστηρότητα. Έτσι δεν είναι; Ή υπεράνω του Αγίου Όρους για παράδειγμα.» !!
Ω της ύβρεως! Ω της τρισκατάρατης αγιοκαπηλείας!
Και καταλήγει ο κ. Θανάσουλας, ως ένα άλλο «Παρατηρητήριο Θρησκευτικού Φονταμενταλισμού» να ομιλεί για «άκρα», «άκρατο ζηλωτισμό» και «μισαλλοδοξία»!
Λυπούμεθα πολύ για αυτήν την κατάντια κυρίες και κύριοι.