• Ο-εαυτός-μας-και-ο-άλλος
    Ο εαυτός μας και ο άλλος
    Στοχασμοί για τις ανθρώπινες σχέσεις Συγγραφέας: Μητροπολίτης Αντώνιος του Σουρόζ (Anthony Bloom) Ανθολόγηση...
  • PD.978-618-85042-33
    Χριστούγεννα
    Συλλογικός τόμος Επιμέλεια: Κωνσταντίνος Κυριακίδης Αριθμός σελίδων 240 Διαστάσεις 21x14 Ένα βιβλίο-μαρτυρία...

Με τραπεζική κάρτα οι επιβιβάσεις στα ΜΜΜ: Σήμερα με την κάρτα, αύριο με την ηλεκτρονική ταυτότητα, μεθαύριο με ένα εμφύτευμα

Sportime.gr:

”Με τραπεζική κάρτα οι επιβιβάσεις στα ΜΜΜ: Σήμερα με την κάρτα, αύριο με την ηλεκτρονική ταυτότητα, μεθαύριο με ένα εμφύτευμα”

…Πρόκειται για πιλοτική εφαρμογή της τραπεζικής κάρτας ή του smartphone ως μέσα ταχείας ανέπαφης πληρωμής του κομίστρου, που ουσιαστικά αποτελεί το πρώτο βήμα για την καθολική κατάργηση των εισιτηρίων.

Από τότε που υπάρχουν δημόσιες συγκοινωνίες, υπάρχει και το εισιτήριο ως αποδεικτικό πληρωμής του κομίστρου, όμως τώρα το ίδιο το ψηφιακό «πορτοφόλι» γίνεται εισιτήριο για να μετακινηθεί κάποιος με ΜΜΜ. Πράγμα που σημαίνει ότι τα στοιχεία του επιβάτη και το γεωγραφικό αποτύπωμα της μετακίνησής του, θα καταγράφονται από το τραπεζικό σύστημα, και φυσικά το κράτος…

…Από τη στιγμή που θα πάψουν να υπάρχουν αυτόματοι πωλητές εισιτηρίων που λειτουργούν με χρήματα, θα πάψει να υφίσταται και η ιδιωτικότητα των μετακινήσεων, αφού ο κάθε επιβάτης θα γίνει μια απολύτως ελεγχόμενη κουκίδα στο ραντάρ του κρατικού και τραπεζικού συστήματος. Σήμερα, έχεις ακόμη τη δυνατότητα να αγοράσεις μια απρόσωπη κάρτα (ηλεκτρονικό εισιτήριο) και έτσι δεν δηλώνεις ποιος είσαι, δεν ενημερώνεται καμία κρατική βάση δεδομένων για το πού πας, και δεν εξαρτάται η μετακίνησή σου από καμία τράπεζα. Αυτό με την κατάργηση των εισιτηρίων θα τελειώσει…

Ελέγχοντας τις δημόσιες συγκοινωνίες με ένα ενοποιημένο πιστωτικό σύστημα, η εξουσία θα μπορεί να επιβάλλει μέτρα όπως αποκλεισμούς ή περιορισμούς μετακίνησης ανά πρόσωπο (σε περιπτώσεις «υγειονομικού συναγερμού» για παράδειγμα, να μην επιτρέπεται σε ανεμVολίαστους να χρησιμοποιήσουν τα ΜΜΜ), χιλιομετρικούς περιορισμούς ελέω «κλιματικής κρίσης» (βλέπε πόλεις 15 λεπτών που ήδη έχουν εισηγηθεί στο Νταβός) και εργαλειοποίηση κινήτρων και αντικινήτρων που θα σχετίζονται με το προσωπικό αποτύπωμα άνθρακα (όσο περισσότερο θα χρησιμοποιεί κανείς τα ΜΜΜ, τόσο πιο «οικολογικά συνεπής» θα θεωρείται από το κράτος, και αντιθέτως κάποιος που θα θεωρηθεί περιβαλλοντικά επιζήμιος, μπορεί να υποχρεώνεται να μετακινείται μόνο με ΜΜΜ).

Στην ίδια λογική που το πιστοποιητικό εμVολιασμού έγινε πάσο «ελευθερίας» , το ηλεκτρονικό «πορτοφόλι» της τράπεζας γίνεται σήμερα πάσο μετακίνησης, μέχρι τον καιρό που θα ενοποιηθούν όλα τα προσωπικά έγγραφα σε μία κάρτα, και αργότερα σε ένα εμφυτευμένο μικροτσίπ ή σε ένα ηλεκτρονικό τατουάζ, στα πρότυπα του χαράγματος.

Η χρήση τραπεζικής κάρτας στα ΜΜΜ, είναι απλά το πρώτο στάδιο ώστε το μελλοντικό εισιτήριο να ενσωματωθεί στο χέρι ή το πρόσωπο…