Μπισκότα Παπαδοπούλου: Εύγε, γιατί θυσίασαν τα κέρδη κρατώντας σταθερές τιμές αλλά αύξησαν τις θέσεις εργασίας!

Μπισκότα Παπαδοπούλου: Εύγε, γιατί θυσίασαν τα κέρδη κρατώντας σταθερές τιμές αλλά αύξησαν τις θέσεις εργασίας!

Μπισκότα Παπαδοπούλου: Εύγε, γιατί θυσίασαν τα κέρδη κρατώντας σταθερές τιμές αλλά αύξησαν τις θέσεις εργασίας!

Μπισκότα Παπαδοπούλου: Εύγε, γιατί θυσίασαν τα κέρδη κρατώντας σταθερές τιμές αλλά αύξησαν τις θέσεις εργασίας!

Παράδειγμα προς μίμηση η ελληνική εταιρεία, που προτίμησε να μην ακολουθήσει το παράδειγμα των πολυεθνικών και να γδάρει τους έλληνες καταναλωτές, αλλά αντίθετα κράτησε τις τιμές σταθερές, αύξησε τις θέσεις εργασίας και τον τζίρο.

IMG 5629Η Ιωάννα Παπαδοπούλου, πρόεδρος & διευθύνουσα σύμβουλος της Ε. Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε.

Αν και η πολυπόθητη συνολική αλλαγή του παραγωγικού υποδείγματος της χώρας ακόμη «ψήνεται», κάποιοι παραδοσιακοί βιομήχανοι, όπως για παράδειγμα η «σκληρή, αλλά δίκαιη» -όπως χαρακτηρίζει τον εαυτό της- Ιωάννα Παπαδοπούλου, «ζυμώνουν» επενδύσεις και δημιουργούν θέσεις εργασίας παρά τις απαιτητικές προκλήσεις των πολλαπλών κρίσεων.

Ιωάννα Παπαδοπούλου, ο άνθρωπος πίσω από τα μπισκότα Παπαδοπούλου

Η Ε. Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε., τα γνωστά σε όλους Μπισκότα Παπαδοπούλου, «συνεχίζει να υλοποιεί το πρόγραμμα επενδύσεων, που στοχεύει στον συνεχή εκσυγχρονισμό του παραγωγικού εξοπλισμού και των υποδομών της», όπως αναφέρει η διοίκηση στην οικονομική έκθεση της υπεραιωνόβιας εταιρείας για τη χρήση του 2023, η οποία δημοσιοποιήθηκε χθες.

Νέες γραμμές παραγωγής και 117 νέες προσλήψεις για τα Μπισκότα Παπαδοπούλου

Με αυξημένο τζίρο στα 233,7 εκατ. ευρώ (+8,15% έναντι του 2022 που τα έσοδα ήταν 216,1 εκατ. ευρώ) που επιτεύχθηκε από την ανοδική πορεία που κατέγραψαν οι όγκοι, καθώς η εταιρεία επέλεξε να διατηρήσει σταθερούς τιμοκαταλόγους για όλη τη διάρκεια του έτους, η Ε. Ι. Παπαδόπουλος έθεσε σε λειτουργία το δεύτερο εξάμηνο του περασμένου έτους τη νέα γραμμή παραγωγής ψωμιού στα Οινόφυτα.

«Πρόκειται για μια σημαντική επένδυση που δημιουργεί μία νέα προοπτική για την επιχείρηση, πλήρως εναρμονισμένη με τις αξίες μας και την συνεχή προσπάθεια βελτίωσης της περιβαλλοντικής μας απόδοσης» αναφέρεται χαρακτηριστικά στην οικονομική έκθεση.

Η νέα επένδυση, που έδωσε τη δυνατότητα στην εταιρεία να διπλασιάσει την παραγωγή της στην κατηγορία του ψωμιού, αρχικά είχε δρομολογηθεί για το φθινόπωρο του 2022, ωστόσο λόγω της διατάραξης της εφοδιαστικής αλυσίδας (σ.σ. έλλειψη πόρων και υλικών από τους προμηθευτές) το χρονοδιάγραμμα πήγε πίσω, με αποτέλεσμα τα απαιτούμενα κεφάλαια να ξεπεράσουν τα 35 εκατ. ευρώ, ποσό που είχε προϋπολογιστεί.

Σε επίπεδο επενδύσεων, η εταιρεία έχει υποβάλει επενδυτικά πλάνα στον Ν.4399/2016 συνολικού ύψους 46.267.099 ευρώ, εκ των οποίων είχε υλοποιήσει έως τις 31 Δεκεμβρίου 2023 επενδύσεις ύψους 42,8 εκατ. ευρώ.

Σε κάθε περίπτωση η λειτουργία της νέας μονάδας είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση και του απασχολούμενου προσωπικού της βιομηχανίας κατά περίπου 8%, σε 1.607 άτομα έναντι 1.490 άτομα το 2022.

Η θυσία των κερδών

Σε ό,τι αφορά την εικόνα της κερδοφορίας, το μικτό κέρδος ενισχύθηκε κατά 6,8%, στα 99,2 εκατ. ευρώ, ενώ τα έξοδα διάθεσης εμφάνισαν αύξηση κατά 8,5%, στα 74 εκατ. ευρώ.

Τα κέρδη προ φόρων στη χρήση 2023 διαμορφώθηκαν σε 11,4 εκατ. ευρώ έναντι 11,8 εκατ. ευρώ το 2022, σημειώνοντας μείωση κατά 3,38%.

Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους κατέγραψαν μείωση 11,8%, στα 10,2 εκατ. ευρώ έναντι 11,5 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, επηρεαζόμενα κυρίως από τον αυξημένο συγκριτικά με το 2022 φόρο εισοδήματος, ο οποίος το 2023 διαμορφώθηκε σε 1,2 εκατ. ευρώ, όταν την προηγούμενη χρήση κυμάνθηκε σε 272 χιλ. ευρώ, ενώ αντανακλά και τις αυξημένες τιμές πρώτων υλών και ενέργειας που συνεχίζουν να επηρεάζουν τις επιχειρήσεις. Το 2023, το κόστος των πρώτων υλών για την εταιρεία αυξήθηκε 13,28%.

Οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις ανήλθαν στο τέλος του 2023 σε 58.141.675 ευρώ σε σύγκριση με τα 56.521.644 ευρώ στο τέλος του 2022.

Σε ό,τι αφορά τη μερισματική πολιτική, με απόφαση της διοίκησης δεν θα καταβληθεί ούτε και για τη χρήση 2023 μέρισμα στους μετόχους, όπως συνέβη το 2022.

Παρουσία σε 69 χώρες στο εξωτερικό

Στις διεθνείς αγορές, και στο πλαίσιο της στρατηγικής των τελευταίων ετών, η εταιρεία ενίσχυσε τη διεθνή παρουσία της εισερχόμενη σε νέες αγορές και ανεβάζοντας έτσι σε 69 τις χώρες στις οποίες έχει σήμερα επεκτείνει τις δραστηριότητές της.

ot.gr