Νέο βίντεο επιβεβαιώνει τις αλλεπάλληλες διαρροές από 3 διαφορετικά αεριώδη νέφη στα Τέμπη!

Νέο βίντεο επιβεβαιώνει τις αλλεπάλληλες διαρροές από 3 διαφορετικά αεριώδη νέφη στα Τέμπη!

Απίστευτο βίντεο ντοκουμέντο έρχεται στο φως της δημοσιότητας και αποδεικνύει το εύφλεκτο υλικό που έκαψε ζωντανούς τους περισσότερους επιβάτες στην τραγωδία των Τεμπών.

Ο ειδικός πραγματογνώμονας, Βασίλης Κοκοτσάκης το βράδυ της περασμένης Κυριακής 6/4, ανήρτησε ένα νέο βίντεο 30 δευτερολέπτων του καθηγητή Μανώλη Παπαδάκη στο οποίο κατόρθωσε να απομονώσει τις διαρροές των πτητικών ουσιών και το οποίο είναι άγνωστο αν έχει ενταχθεί στην δικογραφία του Εγκλήματος των Τεμπών… Το βίντεο αυτό έχει δοθεί σε όλα τα ΜΜΕ αλλά έχει δημοσιευτεί από ελάχιστα. Μέσα από το συγκεκριμένο βίντεο αποδεικνύεται περίτρανα ότι στο μοιραίο τρένο υπήρχε πτητικό υγρό που προκάλεσε την ανάφλεξη και το θάνατο επιπλέον επιβατών!

Η ανάρτηση του Βασίλη Κοκοτσάκη
Ο καθηγητής πανεπιστημίου και μέλος της τεχνικής μας ομάδας κ.Παπαδάκης Μανόλης, πέραν των μαθηματικών είναι και ειδήμων στην εικόνα -βίντεο και φωτογραφία. Πήρε το βίντεο καταγραφής του δυστυχήματος στα Τέμπη και προσπάθησε φωτογραφικά(με υπέρθεση για ευκρίνεια), αλλά και με βίντεο σε χρόνο κλασμάτων δευτερολέπτου , να απομονώσει τις διαρροές των πτητικών ουσιών. Κι όμως το κατάφερε και τα καρέ αυτά με φωτογραφία και βίντεο, είναι κτήμα της Δικογραφίας μέσω της έκθεσης μας και δόθηκαν και σε όλα τα ΜΜΕ,π ροβλήθηκαν δε και στην εκπομπή του κ.Σαχίνη ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ και τηλ.Σταθμό ΚΟΝΤΡΑ. Πέραν αυτών το καταπληκτικό αυτό κατόρθωμα του καθηγητή που αποδεικνύει τόσο την εκτροπή της αμαξοστοιχίας , όσο και τις αλλεπάλληλες διαρροές που δημιούργησαν 3 διαφορετικά αεριώδη νέφη, το είδατε να παίξει πουθενά; Και δεν θα το δείτε αφού το έλαιο σιλικόνης είναι πολύ συμπαθητικό και εύπεπτο τελευταία και ας λένε αυτοί που το εμπλέκουν ότι δεν είναι ειδικοί. Στο βίντεο αυτό βλέπετε το αεριώδες νέφος με κατεύθυνση προς την σήραγγα(ακολουθεί την πορεία της εμπορικής δηλ. του μέσου στο οποίο είναι το σημείο διαρροής) να ανέρχεται αφού έχει θερμανθεί από τον υπάρχοντα ιονισμό(ηλεκτρικό ρεύμα), αλλά δυστυχώς να δημιουργούνται και άλλα δύο μικρότερα τα οποία παραμένουν χαμηλά και όταν μετά από λίγο γίνεται η σύγκρουση και αναφλέγονται, δημιουργείται η πυρόσφαιρα αλλά ταυτόχρονα αναφλέγεται και το εμπρόσθιο τμήμα της επιβατικής που «ίπταται» αριστερά λόγω της εκτροπής μετά την σύγκρουση.

πηγή