Παπα-Ηλίας Υφαντής: Τους χάλασε τα σχέδια ο βουλευτής Νίκος Παπαδόπουλος

Παπα-Ηλίας Υφαντής: Τους χάλασε τα σχέδια ο βουλευτής Νίκος Παπαδόπουλος

Παπα-Ηλίας Υφαντής: Τους χάλασε τα σχέδια ο βουλευτής Νίκος Παπαδόπουλος

Παπα-Ηλίας Υφαντής: Τους χάλασε τα σχέδια ο βουλευτής Νίκος Παπαδόπουλος

Παπα-Ηλίας Υφαντής

Η σαγήνη του αλλόκοτου είναι σχήμα οξύμωρο. Γιατί το αλλόκοτο δεν μπορεί να σαγηνέψει. Όμως τα παιδιά αγαπούν το παραμύθι. Οπότε και το αλλόκοτο μπορεί να τραβήξει την προσοχή τους. Όπως και η σχετική με την σεξουαλική διαστροφή διαπαιδαγώγηση. Που σημαίνει ότι στο σημείο αυτό γίνεται μια υποχθόνια επίθεση εναντίον των παιδιών.
Να όμως, που πήγε να τους χαλάσει την πατέντα εκείνος ο ανεκδιήγητος γιατρός της θωρακοχειρουργικής, Βουλευτής της «ΝΙΚΗΣ», Νίκος Παπαδόπουλος. Ο οποίος πέταξε κάτω τα αλλόκοτα κακοτεχνήματα, που ήταν αναρτημένα στην Εθνική Πινακοθήκη.
Όπως είχε κάμει κάποτε και ο Χριστός στο ναό του Σολομώντα. Που οι εμπορευόμενοι τον είχαν μεταβάλει σε χώρο εμποροπνήγυρης. Κάνοντας φραγγέλιο από σχοινιά, προκειμένου να διώξει τα ζώα και αναποδογυρίζοντας τα τραπέζια όσων έκαναν ανταλλαγές νομισμάτων. Λέγοντάς τους: «άρατε ταύτα εντεύθεν και μη ποιείτε τον οίκον του πατρός, μου οίκον εμπορίου».!
Βέβαια η Εθνική Πινακοθήκη δεν είναι οίκος του πατέρα του κ. Παπαδόπουλου, αλλά είναι οίκος της πατρίδας μας. Που συντηρείται, δηλαδή, με τον οβολό όλων των Ελλήνων. Προκειμένου να αναρτώνται πίνακες αληθινής καλλιτεχνικής αξίας.
Κατάλληλοι να ανεβάζουν τον άνθρωπο από την αποτελματωμένη καθημερινότητα στο χώρο της ομορφιάς και να τον λυτρώνουν από τις ασχήμιες των πάσης φύσεως κακουργοτεχνών. Που περισσεύουν στις μέρες μας και ζουν και κινούνται σε κάθε χώρο του κοινωνικού μας περίγυρου.
Που θέλουν να προσβάλουν κι να εξευτελίζουν κατάφωρα τα ιερά και τα όσια της πίστης και της πατρίδας μας. Είτε με αποκυήματα της διεστραμμένης έμπνευσής τους είτε επειδή τους έχει ανατεθεί απ’ αυτούς, που θανάσιμα μισούν την πίστη μας και την πατρίδα μας. Και θέλουν να δολοφονήσουν τις ψυχές των παιδιών. Όπως στα Τέμπη έπραξαν κυριολεκτικά.
Υπάρχουν, δυστυχώς, κάποιοι, που βλέπουν τον κόσμο ανάποδα. Και θέλουν να μας κάμουν όλους ομοίους τους. Για να μας θυμίζουν τον Άγιο Αντώνιο, που πριν δεκαεφτά περίπου αιώνες έλεγε: «Θα ‘ρθεί καιρός, που οι άνθρωποι θα τρελαθούν και θα λένε τρελούς τους λογικούς». Και αυτός ο καιρός είναι, όπως όλα δείχνουν, ο τωρινός. Οπότε ο παραλογισμός και ο αμοραλισμός έγιναν της μόδας. Και αλίμονο σε κείνους, που δεν μπορούν να προσαρμοστούν.
Κάτω, λοιπόν απ’ αυτές τις συνθήκες του ανάποδου κόσμου, βρέθηκε, περικυκλωμένος ο κ. Παπαδόπουλος από κάποια κοράκια της δημοσιογραφίας. Τα οποία δεν παίρνουν συνεντεύξεις, αλλά στήνουν ενέδρες για την ηθική δολοφονία των προσκεκλημένων τους.
Του καταλόγισαν βία! Όταν η ενέργειά του δεν ήταν παρά το ιερό καθήκον έναντι της πίστεως και της πατρίδας, που ως αληθινός αντιπρόσωπος του καταπροδομένου λαού όφειλε να πράξει.
Χαρακτήρισαν τον κ. Παπαδόπουλο βάνδαλο. Επειδή έρριξε στο δάπεδο τα κακουργοτεχνήματα, με τα οποία βανδάλισαν τα πρόσωπα του Χριστού, της Παναγίας και των αγίων. Οι οποίοι ήταν, σύμφωνα με τις μαρτυρίες αγίων (π.χ. Άγιος Παΐσιος), προσωπικότητες εξαιρετικού κάλλους. Πράγμα, που για το Χριστό, τον «ωραίο κάλλει παρά πάντας βροτούς», μαρτυρείται και απ’ το Ευαγγέλιο. Αφού ακόμη και ο Πιλάτος κατάλαβε ότι εξαιτίας του φθόνου τους ήθελαν να τον σταυρώσουν. Δεδομένου ότι, όχι μόνο διαλεκτικά, αλλά και σαν ακτινοβόλα προσωπικότητα, δεν μπορούσαν να αντιμετωπίσουν.
Χαρακτηρίζουν τον κ. Παπαδόπουλο επίσης ως ιεροεξεταστή. Και δεν έχουν καταλάβει ότι, εκτός του ότι είναι στην υπηρεσία βάνδαλων και ιεροεξεταστών, είναι και οι ίδιοι ιεροεξεταστές και βάνδαλοι.
Και, πριν μιλήσουμε για τον Μεσαίωνά τους, θα τους θυμίσουμε ότι πολύ πρόσφατα κάποιοι απ’ αυτούς στάθηκαν αλληλέγγυοι με τα προϊστορικά Σόδομα και Γόμορρα. Και υποστήριξαν μαζί με τους βολεμένους βουλευτές, βολεμένοι κι ίδιοι, τον αφύσικο γάμο των ομοφυλοφίλων.
Χωρίς βέβαια να λαμβάνουν υπόψη την τραγωδία των παιδιών που υιοθετούνται από ομόφυλα ζευγάρια. Όπως ακριβώς και την ακόμη μεγαλύτερη τραγωδία των αγέννητων παιδιών, που θανατώνονται από ιεροεξεταστές γονείς, γιατρούς και πολιτικούς. Εν ονόματι της εγκληματικής νομιμότητας και της απανθρωπιάς.
Αλήθεια τι σημαίνει δημοσιογράφος; Δεν είναι αυτός, που στέκεται στο πλευρό του δήμου, δηλαδή του λαού, και απέναντι στους δημίους του; Ισχύει κάτι τέτοιο για κάποιους δημοσιογράφους, οι οποίοι μπαίνουν στην υπηρεσία των δημίων και μάλιστα έναντι αδράς, αμοιβής! Πράγμα, που βέβαια πάντα συνέβαινε, αλλά, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια! έχει ξεπεράσει κάθε όριο.
Πόσοι δημοσιογράφοι δεν στήθηκαν στο πλευρό των μνημονιακών κυβερνήσεων και της κορονοϊκής τυραννίας; Οι οποίοι έκαψαν στην πυρά της προδοσίας τους χιλιάδες ανθρώπους. Κάνοντας, δηλαδή, σε βάρος του λαού, ο, τι και οι ιεροεξεταστές έκαναν σε βάρος των αιρετικών και των Εβραίων! Ποια η διαφορά; Το ότι οι ιεροεξεταστές του Μεσαίωνα τους έκαιγαν στην πυρά των ξύλων, ενώ οι σημερινοί τους καίνε στην πυρά της αδικίας, του ψεύδους και της διαστροφής!
Ή μήπως το πύρινο μανιτάρι των Τεμπών, που έκαψε τα 57 παιδιά, δεν ήταν ο «θρίαμβος» της ανίερης ιερής τους εξέτασης; Που έσπευσαν να το συγκαλύψουν, για να μην αποκαλυφθεί η αβυσσαλέα κακουργία τους!
Οι τύραννοι, οι οποίοι μεθόδευσαν τις ανίερες αυτές ιερές εξετάσεις δεν είναι ιεροεξεταστές; Και δεν είναι μήπως ιεροεξεταστές οι δημοσιογράφοι και οι κληρικοί, οι οποίοι προπαγάνδισαν την ιερά πυρά των μνημονίων και των εμβολίων. Στην οποία κάηκαν και καίγονται χιλιάδες Ελλήνων.
Πιστεύω πως, αν η ιστορία καταδεχθεί ν’ ασχοληθεί με τα βρωμερά τους έργα και τις ανίερες ημέρες κάποιων απ’ αυτούς, θα τους βάλει μαζί με τους μεγάλους ιεροεξεταστές του Μεσαίωνα σαν Τουρκοεμάδα, αλλά και τον Ιβάν τον τρομερό!