Ρίγος από τις αποκαλύψεις ότι η εθνική πινακοθήκη σχετίζεται με την αίρεση του θεοσοφισμού και το βρώμικο χρήμα της USAID

Ρίγος από τις αποκαλύψεις ότι η εθνική πινακοθήκη σχετίζεται με την αίρεση του θεοσοφισμού και το βρώμικο χρήμα της USAID

Ρίγος από τις αποκαλύψεις ότι η εθνική πινακοθήκη σχετίζεται με την αίρεση του θεοσοφισμού και το βρώμικο χρήμα της USAID

Απαντώντας στην ερώτηση των Παραπολιτικών για το αν αληθεύει ότι ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Β ζήτησε την απομάκρυνση της Λίνας Μενδώνη, ο εκπρόσωπος τύπου της Αρχιεπισκοπής Χάρης Κονιδιάρης, απάντησε: «Είναι εκτός της λογικής και της οπτικής του ιδίου του Αρχιεπισκόπου να παρεμβαίνει με αυτό τον τρόπο στα πολιτικά πράγματα της χώρας ή να απαιτεί «αποκεφαλισμούς». Η εκκλησία έχει πολύ καλή σχέση με την κ. Μενδώνη και θα έλεγα ότι κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσε να συμβεί και δεν συμβαίνει».

Στην ίδια γραμμή κινήθηκε και ο εκπρόσωπος Τύπου της Εκκλησίας της Ελλάδος μητρ. Ναυπάκτου Ιερόθεος, απατώντας σε παρόμοια ερώτηση του Ευαγγελάτου, λέγοντας: «Δεν γνωρίζω αν ο αρχιεπίσκοπος ήρθε σε επικοινωνία με τον πρωθυπουργό. Δεν θεωρώ ότι ζήτησε κάποια παραίτηση ο αρχιεπίσκοπος. Δεν μας συνηθίζει σε τέτοιες εκδηλώσεις και άλλωστε μπορώ να σας πω ότι γενικότερα από πλευράς εκκλησίας είμαστε ευχαριστημένοι με την κ. Μενδώνη, με το έργο το οποίο επιτελεί και υποστηρίζει το πολιτιστικό έργο της εκκλησίας. Άρα νομίζω δεν έχουν ισχύ τα όσα λέγονται»

Εφόσον έχουνε «πολύ καλή σχέση με την κ. Μενδώνη», και είναι «ευχαριστημένοι με την κ. Μενδώνη, με το έργο το οποίο επιτελεί και υποστηρίζει το πολιτιστικό έργο της εκκλησίας», θα πρέπει να βγούνε να πούνε στον Ορθόδοξο Ελληνικό Λαό αν συμφωνούν και με την δαιμονική Θεοσοφία που προβάλει το εν λόγω ίδρυμα. «Η Θεοσοφία ή θεοσοφισμός είναι σύστημα αποκρυφιστικών δοξασιών με έντονα συγκρητικό αλλά και συνεκτικό χαρακτήρα, το οποίο στηρίζεται στην πεποίθηση ότι ψήγματα της θεϊκής ή αιώνιας αλήθειας μπορούν να αναζητηθούν σε όλες τις θρησκείες της Ανθρωπότητας. Το σύστημα αυτό αναπτύχθηκε κυρίως μέσα από τα γραπτά της Ελένα Μπλαβάτσκυ (Helena Petrovna Blavatsky), η οποία αποτελεί και την ιδρύτρια της Θεοσοφικής Εταιρείας το 1875.»

Τον Ιανουάριο του 2023 η «Εθνική Πινακοθήκη» πραγματοποίησε στο αμφιθέατρο «Ίδρυμα Ωνάση» την «επιστημονική συνάντηση ΘΕΟΣΟΦΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ»! Δείτε τα πρακτικά της «επιστημονικής» συνάντησης να σας σηκωθεί η τρίχα.

Το Νοέμβριο του 2022 η υπουργός πολιτισμού Λίνα Μενδώνη σε συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε για τον σχεδιασμό και τους στόχους του προγράμματος 2023-24 της «Εθνικής» Πινακοθήκης, εξέφρασε την οικονομική στήριξη που θα της παρέχει. Δηλαδή, αυτά τα ανίερα προγράμματα τα πληρώνει ο δοκιμαζόμενος Ορθόδοξος Έλληνας με το υστέρημά του.

Μένει να μάθουμε από τους εκπροσώπους των Ρεπουμπλικάνων της Αμερικής στην Ελλάδα, αν τα χρήματα του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος πάνε κατευθείαν στην Αντεθνική Πινακοθήκη ή αν περνάνε πρώτα από το Υπ. Πολιτισμού, στο οποίο η κ. Λίνα Μενδώνη είναι βιδωμένη από το 2019. Υπενθυμίζουμε ότι το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος συγκαταλέγεται μεταξύ των 12 φορέων και ιδρυμάτων τα οποία πρόσφατη έκθεση των ρεπουμπλικάνων στοχοποιεί με την κατηγορία ότι δρουν κατά των αμερικανικών συμφερόντων.

Ακολουθεί ένα μικρό άρθρο από την ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΜΕΛΙΣΟΧΩΡΙΟΥ για την Θεοσοφία.

Τι είναι η Θεοσοφία. (Συνοπτική παρουσίαση)

Θεοσοφία: φιλοσοφικό καί θρησκευτικό «γνωστικό» ρεύμα, συνέχεια και σύνθεση του αρχαίου νεοπλατωνισμού και του γνωστικισμού, το οποίο, υπό την νεοτέρα του μορφή, προβαλλόταν κυρίως από τη Θεοσοφική Εταιρεία (ιδρυμένη τό 1875), με εισηγήτρια τη Ρωσίδα «διάμεσο» (“medium”) Έλενα Πετρόβνα Μπλαβάτσκυ, τώρα δε προβάλλεται από την κίνηση του “New (Aquarian) Age” .

Κύριες επιδιώξεις της Θεοσοφίας είναι αφ’ ενός ο σχηματισμός ενός παγκοσμίου πυρήνος της ανθρωπότητος χωρίς διακρίσεις θρησκείας, φυλής, γένους, τάξεως καί χρώματος, αφ΄ ετέρου δε και σε συνάρτηση με την προηγούμενη επιδίωξη, η απόδειξη ότι όλες οι διαφορετικές θρησκευτικές πίστεις και αιρέσεις είναι ουσιαστικά ίδιες, με κοινή προέλευση και αμελητέες παραλλαγές. Βάσει των επιδιώξεων τούτων η Θεοσοφία εξ αρχής επεδίωξε την προώθηση της συγκριτικής θρησκειολογίας (“comparative religion”), ως μέσο αποδείξεως της προελεύσεως των θρησκειών από κοινούς πρωταρχικούς θρησκευτικούς μύθους. Άλλα χαρακτηριστικά της θεοσοφικής αντιλήψεως, και λόγω του βασικώς ινδουϊστικού (και – ως προς την ηθική – βουδιστικού) χαρακτήρος της, είναι η πίστη στη μετεμψύχωση και τη μετενσάρκωση, η άρνηση της υπάρξεως προσωπικού Θεού, ο πνευματικός πανθεϊσμός (και ιδίως η παρουσία θεϊκής ουσίας στον άνθρωπο: δηλ. ο άνθρωπος είναι κατ΄ουσίαν θεός, σπινθήρ και σπάραγμα της θεϊκής ουσίας με κρυμμένες θεϊκές δυνάμεις), ο εξελικτισμός (“evolutionism”), η επικοινωνία με ήδη εξελιγμένα  όντα προηγουμένων εποχών («Πνευματική Ιεραρχία»)  μέσῳ του πνευματισμού («μεντιουμισμού») και η αναμονή ενός μελλοντικού διδασκάλου «Χριστού» – Μαϊτρέγια, «Χριστού της Εποχής του Υδροχόου», ο οποίος θα υπερβεί όλους τους προηγουμένους «διδασκάλους» («Αβατάρ»), ακόμη και τον Ιησού.

Μετά τη Μπλαβάτσκυ, ηγέτιδα της Θεοσοφίας ανεδείχθη η Άννυ Μπεζάντ, κεφαλή του βρεττανικού τομέως του μικτού (ανδρών και γυναικών) Τεκτονικού (Μασονικού) Τάγματος “Le Droit Ηumain”  και μετά απ’ αυτήν η Αλίκη Μπέηλυ, η οποία προέβη στη δημιουργία ιδιαίτερης θεοσοφικής ομάδος, της «Σχολής Αρκέην» (“TheArcaneSchool”, ιδρ. 1923), η οποία δημιούργησε και προώθησε το σήμερα πασίγνωστο κίνημα του NewAge, που έχει έντονο μεσσιανικό και αντιχριστιανικό χαρακτήρα. Είναι τεκμηριωμένη η επίδραση της Θεοσοφίας επί της μυστικής θρησκείας της Μασονίας, με κυριότερο χαρακτηριστικό τη μεταδιδόμενη στη Μασονία θεοσοφική διδασκαλία περί ενός μελλοντικού, τελευταίου «Παγκοσμίου Εκπαιδευτού». Βάσει  τόσο των γραπτών της Μπλαβάτσκυ, των επαινετικών για τον σατανά – όφι, όσο και της ονομασίας ενός εκ των περιοδικών της «Ο εωσφόρος» (“TheLucifer”), προκύπτει ότι ο όρος «θεοσοφία» προέρχεται κατ΄ αλήθεια από το «θεός-όφις και όχι από τη «θεού σοφία».

Παρακλάδι της Θεοσοφίας, μετά τη διάσπαση του 1913 είναι η «Ανθρωποσοφία» (ή «Ροδοσταυρική Θεοσοφία») με ιδρυτή τον Rudolf Steiner.

Η Έλενα Μπλαβάτσκυ έγραψε χαρακτηριστικώς στο έργο της «Η μυστική διδασκαλία» (“TheSecretDoctrine”): «Ο σατανάς είναι εκείνος ο άγγελος ο οποίος ήταν αρκετά υπερήφανος για να πιστεύει ότι είναι ο ίδιος θεός· αρκετά γενναίος για να εξαγοράσει την ανεξαρτησία του έναντι του τιμήματος να υποφέρει και να βασανίζεται αιωνίως […] Ο σατανάς, ο όφις της Γενέσεως, είναι ο αληθής δημιουργός και ευεργέτης, ο πατέρας της πνευματικής ανθρωπότητος [..] Και αυτός που πρώτος ψιθύρισε “εν η αν ημέρα φάγητε απ’ αυτού έσεσθε ως Ελοχίμ, γινώσκοντες καλόν και πονηρόν” μπορεί να εκτιμηθεί μόνον υπό το φως ενός σωτήρα»….

Περισσότερα εδώ: http://www.impantokratoros.gr/Zeitgeist-B.el.aspx 

πηγή