• PD.978-618-5197-40-7
    Άγιος Ισαάκ ο Σύρος - Ο πνευματικός του κόσμος
    Συγγραφέας: Μητροπολίτης Ιλαρίων Αλφέγιεφ (Alfeyev Hilarion) Πρόλογος: Μητροπολίτης Διοκλείας Κάλλιστος...
  • Επειδή-αγαπώ
    Επειδή αγαπώ
    Συγγραφέας: Μητροπολίτης Διοκλείας Κάλλιστος Ware Εισαγωγή: π. Αλέξανδρος Καριώτογλου Μετάφραση: Κώστας...
  • ΣΗΜΑΙΑ-ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ
    Σημαία Βυζαντινή
    Βυζαντινή σημαία από ειδικό πολυεστερικό σημαιόπανο με διπλές ραφές.
  • Ασάλευτο-θεμέλιο
    Ασάλευτο θεμέλιο
    Συγγραφέας: Φώτης Κόντογλου Πρόλογος και επιμέλεια: Κώστας Σαρδελής Αριθμός σελίδων 152 Διαστάσεις 21x14...
  • Ο-εαυτός-μας-και-ο-άλλος
    Ο εαυτός μας και ο άλλος
    Στοχασμοί για τις ανθρώπινες σχέσεις Συγγραφέας: Μητροπολίτης Αντώνιος του Σουρόζ (Anthony Bloom) Ανθολόγηση...

Τέλος στο όραμα του υπερηχητικού Δρόμου του Μεταξιού του Έλον Μάσκ

Η εταιρεία των τρένων hyperloop που ένωναν Κίνα και Ευρώπη έβαλε λουκέτο

Ανάμεσα στις διάφορες τεχνολογικές ιδέες και οράματα του Ελον Μασκ ήταν η κατασκευή βαγονιών που θα κινούνται μέσα σε εγκαταστάσεις κενού αέρος κινούμενων με υπερηχητικές ταχύτητες και θα καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις σε χρόνους ανταγωνιστικούς ακόμη και σε αεροσκάφη.

Το υπερηχητικό αυτό τρένο ονομάστηκε Hyperloop αλλά ο Μασκ σε αντίθεση με ότι συνηθίζει, να υλοποιεί δηλαδή ο ίδιος τις ιδέες του, αποφάσισε να μην ασχοληθεί με αυτό το πρότζεκτ. Την ιδέα βρήκαν ενδιαφέρουσα αρκετοί με πρώτο τον ιδρυτή και αφεντικό του ομίλου Virgin Ρίτσαρντ Μπράνσον ο οποίος έχει επενδύσει σε εταιρείες που προσπαθούν να κατασκευάσουν τρένα hyperloop σε διάφορες περιοχές του πλανήτη όπως το Λος Άντζελες και το Ντουμπάι.

Μια από αυτές τις εταιρείες η Hyperloop One δημιουργήθηκε με στόχο να φτιάξει μια γραμμή που ενώνει με χρήση υπερηχητικών τρένων την Κίνα με την Ευρώπη. Η εταιρεία έκανε την εμφάνιση της το 2017 ως Virgin Hyperloop One εξαιτίας της επένδυσης του Μπράνσον σε αυτή. Αρχικός στόχος ήταν η μεταφορά ανθρώπων και προϊόντων ανάμεσα σε Κίνα και Ευρώπη. Όμως στην πορεία αποφασίστηκε να επικεντρωθεί το πρότζεκτ μόνο στη μεταφορά προϊόντων. Η απόφαση αυτή οδήγησε πριν από ένα χρόνο τον Μπράνσον στο να αποσυρθεί από την επένδυση με αποτέλεσμα να απολυθούν άμεσα 100 εργαζόμενοι της εταιρείας η οποία προσπάθησε να βρει νέους επενδυτές χωρίς να τα καταφέρει και έτσι όπως έγινε γνωστό αποφασίστηκε να κατεβάσει ρολά και να βάλει λουκέτο στις 31 Δεκεμβρίου.

Η εταιρεία θα βγάλει προς πώληση τον τεχνολογικό και μηχανολογικό της εξοπλισμό και μένει να δούμε αν θα υπάρξει κάποιος ενδιαφερόμενος να τον αγοράσει στο σύνολο του εκκινώντας και πάλι την προσπάθεια δημιουργίας της υπερηχητικής γραμμής Κίνας-Ευρώπης ή αν η ιδέα αυτή δεν θα υλοποιηθεί ποτέ ή τουλάχιστον όχι στο ορατό μέλλον.

Naftemporiki.gr